Inlägg från: Anonym (typiskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (typiskt)

Mina döttrar söker kontakt med mig?

haha, typiskt feministmaffian på FL att hacka på mannen när det är hans fd fru som är den riktiga f*****n i storyn.

• Anonym (typiskt)
    Anonym (K) skrev 2018-03-06 22:11:34 följande:
    Måste han också vara en fitta? Nej, han kan välja att inte vara det, men det vill han inte. Galet hur man kan välja bort sina barn.
    Hade HON betett sig som en någorlunda normalbegåvad förälder och tänkt mer på sina barns behov av att träffa sin pappa än på sitt eget ego så hade denna situation aldrig uppstått. Så faktisk den ursprungliga grundfittan i dramat är HON inte han.

Men så långt tänker väl inte feministmaffian på FL. Utan lyckas alltid vrida allt till att vara männens fel.
  • Anonym (typiskt)
    molly50 skrev 2018-03-07 09:48:00 följande:
    Jag håller med dig om att exet är den som har betett sig illa här.
    Men samtidigt tycker jag att det är fel av TS att blocka sina barn när de nu har tagit modet till sig att ta kontakt med honom.
    Jag tycker det är fel av honom att gå sitt ex till mötes när hans döttrar nu börjar visa att de vill annorlunda.
    Men det är svårt att sätta sig in i situationen när man aldrig har behövt gå igenom det själv.
    Ja, det kan jag hålla med, personligen hade jag aldrig gett upp kontakten med barnen oavsett vad soc eller mamman sagt. Men det är ruskigt sjukt att soc är så extremt ensidiga i såna fall. Jag känner till fler fall med helt sjuka beslut från soc. En är en bekant där mamman är psykstörd och pendlar mellan psykvården och olika temporära boenden, umgås med alkisar, pundare och kriminella och har ändå rätt till vårdnaden om barnen.

I praktiken blir det så att min bekanta är den som får rycka ut och rädda ungarna från alla möjliga situationer mamman försätter dem i. Som sist när dottern ringde och frågade om han kunde plocka upp henne vid en pendeltågsstation pga att mamma och hennes nya pojkvän blivit jagade av snuten i bilen och droppat av dottern lite snabbt någonstans. Helt jäkla sjukt att en sån människa öht får umgås med barn enbart för att hon är kvinna.

Jag gissar på att det är samma slags kärringar som sitter på soc och tar beslut som de man ser på FL.
Svar på tråden Mina döttrar söker kontakt med mig?