Mina döttrar söker kontakt med mig?
Vilka påhopp du får i den här tråden av dessa moralkvinnor. Fy fan för dem.
Jag är uppväxt i skilsmässa och en bråkig sådan. Pengar och vårdnads tvist.
Jag kan förstå dig som vill släppa dina barn för att du själv ska orka leva och existera. Jag förstår att du älskar dina barn innerst inne något oerhört.
Jag vet att i såna här situationer så kan en förälder påverka barnen till sin egen fördel , en del människor gör vad dom helst bara deras vilja går igenom till vilket pris dom helst. Du ska veta att dina döttrar kommer att komma tilkbaka till dig i framtiden å vilja ha svar av dig om varför ?
Och så vidare ........
Se till att dom är välkomna med sina frågor.
Se till att ha svar. Se till att förklara ...ge din version av detta. Skyll aldrig på dina barn !!!! Dom är alltid oskyldiga. Det är du och barnets mamma som inte klarade av komna överens. Glöm inte att du älskar dem
och låt dem få veta det. Jag hade själv haft kontakten kvar med mina barn om de själva ville det. Klart att du ska orka det ..du har inget val . Säg att du älskar dem varje gång ni pratar, djupare diskussioner får du ta om dom komner hem till dig och se till att de alltid är välkommna hos dig oavsett vad ditt ex tycker å tänker.
Henne kan du lägga på bokhyllan , vill barnen prat med dig låt dom göra det ....får dom höra sin riktiga pappa gråta i telefonen så är det bästa som hänt på väldigt länge för dem. Var inte rädd.....våga ta ditt ansvar ...du kan inte göra mer . Dina döttrar kommer att älska dig mer om du gör det... och jag lovar.......du fixar det .
Nu kör du hårt ..lycka till.