Mina döttrar söker kontakt med mig?
Men du kan inte lägga ansvaret på barnen! Barnen har inte valt detta och det är inte deras ansvar att förändra situationen. Väx upp och kämpa för dina barn! Oavsett vad så ger man aldrig upp om sina barn.
Men du kan inte lägga ansvaret på barnen! Barnen har inte valt detta och det är inte deras ansvar att förändra situationen. Väx upp och kämpa för dina barn! Oavsett vad så ger man aldrig upp om sina barn.
Men bra, du på peka varför jag inte nämner tjejerna, till mina bonusbarn samt dom jag lär känna i min nya stad, det är exakt dom här fördomarna, du har dom och dom haglar in , folk som inte kan juridik och socialtjänsten förstår inte hur såna här saker kan hända, kan bara säga utbilda er, lär er förstå.
Du verkar inte förstå, jätte vanligt bland folk.
För tjejernas bästa avstår jag kontakt, och varför undrar du?
För att mamman motarbetar umgänge, läs länk jag hade ovanför, finns inget i Sverige som heter umgängessabotage, även om uttrycket finns.
Kan du juridik samt socionom , kan allt om samarbete, det spelar ingen roll att jag vill samarbeta , vill inte mitt ex samarbeta så finns inget samarbete, räcker att hon inte vill, precis som länken jag länkade till.
Barnen mår inte bra av tvist, den äldre föll vid vårdnadstvisten, jag låter henne vara ifred, inget hon ska lida över att mamman vägrar samarbeta, det är inte barnens fel att mamman inte vill, varför göra flickan orolig igen, det bästa är att låta bli, det har soc berättat, dom kan barn, jag kan bara följa dom, drar inte igång någon ny tvist, har redan tvistat i 1,5 år det räcker,
Kan låta som en ogärning o inte börja tvista men ex ställer sig på tvären och kommer tvista, barnen kommer märka av det, därför backar jag.
Visst dom kommer komma, men som sagt tappat deras uppväxt, deras vardag, deras skolgång,deras vänner, jag kommer inte känna till något om dom, mer än att dom är mina barn, dom kommer kanske vara avundsjuk på bonus barnen som fått alla dessa uppleverser med mig, dom får en vardag, läxor en uppväxt, allt som hör där till, eller så finner dom varann, bara framtiden kan utvisa.
för barnens bästa backar jag.