Inlägg från: Anonym (Blatte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blatte)

När röstade du först på SD?

Röstade på de första gången i Kyrkovalet för några månader sedan.

I de tre kommande valen i september kommer jag och hela släkten rösta på SD.

Vi är INVANDRARE så din rasistteori kan du slänga i väggen.

• Anonym (Blatte)
    Tveksamt skrev 2018-03-01 12:23:21 följande:

Att vara invandrare säger ingenting om ifall man är rasist eller inte. Ungefär lika relevant som att säga "Vi är köttätare så din rasistteori kan du slänga i väggen."

Jag menar de personer som är så livrädda för att folk ska tro att de är rasister. "Men jag själv skulle aaaaldrig rösta på SD, det står ju i PKmedia att de är rasister"
  • Anonym (Blatte)
    Anonym (SVENSK!) skrev 2018-03-01 12:49:02 följande:

Det är väl sak samma om ni är rasister eller inte. Är ni inte svenskar så har ni inte här att göra, SD är till för svenskar. Eller borde fortfarande vara det, de har tappat sin riktning.

Hur kan ni rösta på SD om invandrare anser att de är ett alternativ?????

Sen borde alla vara rasister, det är fel att blanda upp folk och jag förutsätter att folk från andra länder är rasister mot de som invaderar deras land. Detta oavsett om det är Sverige, Syrien eller Somalia

DU är uppenbart rasist.

Vi är människor som anpassat oss till vårt nya land. Vi är alltså varken muslimer eller araber.
  • Anonym (Blatte)
    Anonym (SVENSK!) skrev 2018-03-01 12:49:02 följande:

röstar

Varför röstar du på SD med sådana åsikter? Du borde rösta på Svenskarnas Parti de är till för rasister.
Svar på tråden När röstade du först på SD?