• Lebbmusen

BIM april 2018

Mensvärk som tusan och BiM-8. Om det hade varit ett graviditetstecken hade jag stått ut med glädje, men med stor risk för skengraviditet är det bara trist och ont :(

• Lebbmusen
    Lindsey77 skrev 2018-03-29 19:57:55 följande:

Jag känner lite molvärk, inbillar jag mig... kanske skengravid här med. Jag känner aldrig någonting när jag får mens, jag upptäcker bara att det börjar rinna. Men när jag blev gravid förra gången kände jag molvärk. Men tror inte det var så här tidigt, 9 dagar till BIM. Lätt att bli skengravid. :)

Samma här: känner aldrig något innan mens och de förra graviditeterna började med denna molvärk. Jobbigt när en vet hur det kan kännas. Har ju ett spirande hopp...vilket gör extra ont vid besvikelse :(
  • Lebbmusen
    Lindsey77 skrev 2018-03-29 21:00:47 följande:

Jag verkar inte ha svårt för att bli gravid, så nu har jag förstås extra förhoppningar. Har varit gravid 2 ggr sen december... problemet är min ålder, säkert därav missfallen. Så tiden tickar på, har inte många chanser kvar för en sladdis. :(

Åh håller tummarna hårt för dig också!!
  • Lebbmusen
    Litentuff skrev 2018-03-31 11:01:23 följande:

detta är ett plus va??

Grattis!!!!!!! Första plusset!!!!!
  • Lebbmusen

NC har flyttat min BIM så jag uppdaterar mig till den 4/4. Hoppas hoppas! ÄL+10 idag och molvärk i magen. Till och från markant smärta i ena sidan. Sjuk trötthet, humörsvängningar och helt plötsligt sug efter kött! (Vegetarian sen 6 år!!)

Något är vääääldigt fel. Eller otroligt rätt!! :)

BIM-lista:

1/4 Litentuff

2/4 Eal92, Elizai, Meemelie

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj, zette, Hejhopp69

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, Lebbmusen, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär, Elsaida

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77, HepaticaNobilis, Baraentilligen

10/4 systeryster33

12/4 Esme08, Samba80

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit , Jagerika

19/4 tredjebarnsladdis

20/4 lyckligast80

22/4 Blåstjärna

26/4 Norrländska, FruBjörk

28/4 Milian03

• Lebbmusen
    bastamamman1 skrev 2018-03-31 11:40:31 följande:

Nu vänner på 6e försöket någonsin under mitt liv, har jag plussat på BIM -6. 43 år gammal men fysiskt ung och frisk. Visste väl det skulle gå när alla värden var bra inkl äggreserven :). Wohooo helt i extas!!! :D

Men ååååh grattiiiiiis!!!! Två plus på en dag!!! Snälla låt april vara månaden då jag också plussar!!! :) :) :)
  • Lebbmusen

Ni som kan NC!

Är helt ny och detta är min första cykel.

Vad innebär det streckade på slutet? Att beräknas dippa om jag får mens? Eller..? Har en kurva som jag inte ens fattar haha

Vad ser jag egentligen?

• Lebbmusen
    SofiaS95 skrev 2018-04-01 15:45:22 följande:

Och där kom mensen. Kan det faktiskt vara så att det tar upp till ett år fast båda är fertila, inte använt prev medel osv? Vi har inte lyckats få ett ända plus på sju månader.

Usch jag beklagar! Lika jävla stor besvikelse varje gång :(
  • Lebbmusen

1/4 Litentuff, theresu

2/4 Eal92, Elizai, Meemelie

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj, zette, Hejhopp69

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, Lebbmusen, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär, Elsaida, Bluegrass

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77, Wonderfluff, HepaticaNobilis, Baraentilligen, aleakim90

9/4 systeryster33

10/9 Mih4

12/4 Esme08, Samba80

14/4 Maya889, Hepphopp

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit , Jagerika, lemanja

19/4 tredjebarnsladdis

20/4 lyckligast80

22/4 Blåstjärna

26/4 Norrländska, FruBjörk

28/4 milan03

Plussat +

Zette + bim -4 30/3

• Lebbmusen
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-02 06:00:16 följande:

När man är redo för månadens microdepression pga att tempen droppade så inni norden idag, men man är envis som synden och tar ett gravtest på morgonen med detta resultat. Men nu har extra strecket blivit ännu svagare. Wtf? Någon som varit med om liknande? Missfall på g? Fästning å att det redan visar svagt plus? Spök?

Åh men hoppas!!

Har samma BIM som du och fick också en rejäl tempdipp idag... så jag testade inte ens utan utvecklade bara månadens microdepression (bästa uttrycket!! Haha).

Kanske inte ska ge upp hoppet ännu och se på tempen imorgon åtminstone :)
  • Lebbmusen

Öööh... BIM-3 enligt vanliga mensappen. BIM idag enligt NC. Dipp igår och så går det upp idag? Fattar inget? Ni som är mer haj på NC... är det normalt? Mätte samma tid, innan jag ens vaknat, mår bra och har sovit bra. Negativt på Testa tidigt. Hmm..?

• Lebbmusen
    Frallanz skrev 2018-04-03 20:03:08 följande:

Okej tjejer, jag är gravid!

För er som inte hängt med så plussade svagt jag den 8/3 och började blöda som en mens 9/3 till den 11/3. Fick då slem och blod, samt väldigt väldigt ont en natt. Testade ett par dagar efter o plussade fortfarande men väldigt svagt. Ringde mvc för o höra och dem bad mig avvakta 2 veckor för ett nytt test, testade då efter nästan 3 veckor och det var då starkare gravtest, ringee igen och fick komma in idag för ett gravtest hos dem då dem tyckte det var närkligt att jah plussade fortfarande och nu starkare.

Väl därinne plussar jag ett fint plus, så utan ultraljud sa bm att jag är gravid, MEN dem vet inte om det är graviditeten från den 8/3 eller om jag faktiskt fick ett missfall och att jag blivit gravid på nytt aå de är därför jag plussar starkare, inbokad på ultraljud den 18/4 så får se först då hur långt gången jag är, men skitsamma - JAG ÄR GRAVID trots allt!

Fy faaaabian så fantastiskt att höra!!! Grattis!!!
  • Lebbmusen

Men hallåååå! Från att jag va ledsen av tempdippen igår morse till att den gick upp idag...och mensen som inte kom idag fast NC säger att den ska komma idag. Faaaasiken nu började det där hoppet spira igen!!

• Lebbmusen
    Frallanz skrev 2018-04-04 08:40:05 följande:

Vad spännande! :D när tänker du testa? Gud så roligt inte mensfan dök upp idag, håller tummarna för dig!

Ja hoppet känns ju skönt! Men desto jobbigare när skiten kommer och man hunnit fått nytt hopp haha Ska väl testa imorgon för nyfikenhetens skull... men skeptisk på testerna jag fick från min väninna. De ska var superkänsliga och mäta HCG redan vid 10 mIU/ml. Men supersmala...
  • Lebbmusen
    Lindsey77 skrev 2018-04-04 15:44:25 följande:

Är det bara jag som tycker det är dåligt med plus i tråden? :) Var är alla??

Haha det är den 4e april i apriltråden. Och redan 3-4 plus väl?
  • Lebbmusen

Någon med erfarenhet av dessa?

Fick av en väninna som köpa på Tradera. De är väldigt smala men ska kunna mäta redan vid 10 mIU/ml stod det. Vanliga mäter vid 25 vadå jag förstår.

Hittar liksom inget om dom.

• Lebbmusen

BIM idag(/igår) och nu på kvällen kommer spottings! Sååå förhoppningsvis kommer mensen igång ordentligt imorgon så jag vet att det inte blir en decemberbebis...för i helgen ska hela familjen på kryssning till Tallinn och baske mig vad jag ska äta mögelost haha

Svar på tråden BIM april 2018