Inlägg från: Baraentilligen |Visa alla inlägg
  • Baraentilligen

BIM april 2018

Wohoo, temperaturen steg så nu är jag ganska säker på att äl var i förrgår. Trevligt med äl lite tidigare än beräknat nån gång :) Bara att vänta nu då!

• Baraentilligen

Äl+3, bim-9. Har inte börjat analysera ännu ;) Fick äl bekräftat med tre dagar hög temperatur, men det var ingen överraskning för flytningarna och sexlusten var ganska tydliga tecken ;) Vi fick till det alla dagar innsn äl och på äl dagen så nu har vi gjort allt vi kunnat! Bara att vänta då :) Min bim blev flyttad från 10.4 till 7.4, men får det inte ändrat på listan nu.

Håller tummarna för er alla!

• Baraentilligen

BIM-lista:

2/4 Eal92, Elizai, Milian03, Meemelie

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77, HepaticaNobilis, Baraentilligen

10/4 systeryster33

12/4 Esme08, Samba80

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit

19/4 tredjebarnsladdis

20/4 lyckligast80

26/4 Norrländska, FruBjör

• Baraentilligen

Jag har också haft mystiska blödningar, men det visade sig vara en cysta som antagligen ställde till det. Hittills inga extra blödningar denna cykel så håller tummarna att det förblir så.

Äl+5 idag. Känns så skönt att ha kommit en bit på vägen! Om 6 dagar borde jag börja se skymten av mensen som är beräknad om en vecka, om jag inte är gravid då. Låt detta femte försök vara det sista! Vill inte vänta mer nu.

• Baraentilligen

Grattis till plusen!! Så glad för er skull :)

Äl+6 här. Tiden går framåt ganska snabbt som tur är. Borde börja småblöda om 5 dagar om det inte tog sig. Skönt att det inte är så lång väntan kvar :)

• Baraentilligen

Äl+7 och lite rosa flytningar. Hoppas att det inte är mellanblödning igen... Har haft problem med dem flera månader nu :/

• Baraentilligen

F*n också. Fick en liten ljusröd flytning igår och idag kom det en liten droppe blod i flytningen. Är på äl+8, och för två cyklar sen hände samma sak och då hade jag blodblandade flytningar fram till mens. Har knappt ömma bröstvårtor alls vilket jag brukar ha före mens så känner mig riktigt ute redan. Får väl ställa in mig på ett sjätte försök...

• Baraentilligen
    Paka skrev 2018-04-03 16:23:58 följande:

Men det skulle väl kunna vara en nidis också? Själv kan jag aldrig sluta hoppas men det är nog mycket smartare att ställa in sig på nya försök.

Det skulle kunna vara det jo. Jag slits så mellan hopp och förtvivlan här! Bara vita flytningar nu och lite molvärk. Kan gott och väl bli så att jag tjuvtestar imorgon...
  • Baraentilligen
    Paka skrev 2018-04-03 16:55:26 följande:

Jag testade hej vilt i första cykeln och delvis i andra. Har lovat att hålla mig den här gången men har redan ångrat mig typ 10 gånger.. Har som tur var inga test hemma. Lycka till!

Har hållit mig från att testa tidigt flera månader nu så jag tyckte att jag är värd några test ;)
  • Baraentilligen

Äl+9 och negativt test, såklart. Lite ljusbruna flytningar också. Har ju haft ljusröda flytningar nu två dagar innan och har lite molvärk så tror att mensen kommer snart. Måste ha hormoner i obalans när det blir såhär. Haft mellanblödningar varje cykel i fyra månader nu...

• Baraentilligen

Nu vet jag inte om bilden kommer med, men här är mitt test på äl+10 (rfsu 25miu). Ett svagt rosa streck! Vågar inte tro på det ännu men det verkar som att det är positivt! Det syns bättre i verkligheten och man ser det på avstånd också. Ni anar inte hur hög min puls är nu! Kan det faktiskt ha tagit sig på femte försöket?!

• Baraentilligen

Dagens test, definitivt starkare än gårdagens vilket utesluter spöksträck och gör mig gravid!! Äl+11, vecka 3+4! Håller tummarna att ni alla joinar mig snabbt :)

• Baraentilligen

BIM-listan:

1/4 Litentuff, theresu

2/4 Eal92, Elizai, Meemelie

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj, zette, Hejhopp69

4/4 PowerL, Mrs-A, Lebbmusen, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär, Elsaida, Bluegrass, niiskuneiti

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77, Wonderfluff, HepaticaNobilis, aleakim90

9/4 systeryster33

10/9 Mih4

12/4 Esme08, Samba80

14/4 Maya889, Hepphopp, Tumvante, Emiliass

15/4 sycamore

17/4 EIJ90

18/4 LifeofBullshit , Jagerika, lemanja, trollkvinna123

19/4 tredjebarnsladdis

20/4 lyckligast80

22/4 Blåstjärna , Jefare1

25/4 Liten 2018

26/4 Norrländska, FruBjörk

28/4 milan03, Emhy89

30/4 XAHHA92

Plussat +

Zette + bim -4 30/3

Litentuff + bim -1 31/3

Baraentilligrn + äl+10 5/4

• Baraentilligen
    SamiraBudva skrev 2018-04-07 18:27:22 följande:

Hej! Tänkte bara kolla ifall någon har en aning om detta.

Jag plussat BIM+6 och styrkan har ej ändrats och är på bim + 10 nu. Tog ett clearblue och det stod 1-2 veckor.

Jag plussade svagt på äl+10, lite starkare på äl+11, men äl+12 och 13 är lika svaga som 11 :( Dessutom har jag lite bruna flytningar idag så det känns inte bra det här...
  • Baraentilligen

Nu fick jag det svart på vitt, och det har inte ens gått två veckor sen befruktningen ännu (dessutom tog jag testet mitt på dagen) så nu vågar jag hoppa över till gravid kategorin :) Grattis till plussen alla och jag håller tummarna stenhårt för er andra!

• Baraentilligen
    SixxAM skrev 2018-04-08 13:47:37 följande:

Är dessa samma dag?!

De två översta var från idag, de övriga från dagarna innan.
  • Baraentilligen
    SixxAM skrev 2018-04-08 13:52:18 följande:

Borde de inte bli starkare idag än igår?

Rfsu är superdåliga på att bli mörkare! Mina blev knappt mörkare alls på flera dagar men cb digital sa ändå 2-3 veckor :)
  • Baraentilligen
    Lindsey77 skrev 2018-04-09 19:47:25 följande:

Hej då från mig... min dröm om en sladdis försvann idag. Tredje missfallet. Missfall i dec, mars och nu april. Inga problem att bli gravid, men ägget fäster tydligen inte ordentligt.

Tydlig ägglossning, gravid på digitalt och sen missfall i vecka 4+3. Samma varje gång.

Nej så ledsamt :( Beklagar verkligen. Styrkekram till dig!
Svar på tråden BIM april 2018