BIM april 2018
Wohoo, temperaturen steg så nu är jag ganska säker på att äl var i förrgår. Trevligt med äl lite tidigare än beräknat nån gång :) Bara att vänta nu då!
Wohoo, temperaturen steg så nu är jag ganska säker på att äl var i förrgår. Trevligt med äl lite tidigare än beräknat nån gång :) Bara att vänta nu då!
Äl+3, bim-9. Har inte börjat analysera ännu ;) Fick äl bekräftat med tre dagar hög temperatur, men det var ingen överraskning för flytningarna och sexlusten var ganska tydliga tecken ;) Vi fick till det alla dagar innsn äl och på äl dagen så nu har vi gjort allt vi kunnat! Bara att vänta då :) Min bim blev flyttad från 10.4 till 7.4, men får det inte ändrat på listan nu.
Håller tummarna för er alla!
BIM-lista:
2/4 Eal92, Elizai, Milian03, Meemelie
3/4 Förstabarnet33, Bebismaj
4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, LängtanSåStor, Trallallaa
5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär
6/4 Bastamamman1
7/4 Lindsey77, HepaticaNobilis, Baraentilligen
10/4 systeryster33
12/4 Esme08, Samba80
15/4 sycamore
18/4 LifeofBullshit
19/4 tredjebarnsladdis
20/4 lyckligast80
26/4 Norrländska, FruBjör
Jag har också haft mystiska blödningar, men det visade sig vara en cysta som antagligen ställde till det. Hittills inga extra blödningar denna cykel så håller tummarna att det förblir så.
Äl+5 idag. Känns så skönt att ha kommit en bit på vägen! Om 6 dagar borde jag börja se skymten av mensen som är beräknad om en vecka, om jag inte är gravid då. Låt detta femte försök vara det sista! Vill inte vänta mer nu.
Grattis till plusen!! Så glad för er skull :)
Äl+6 här. Tiden går framåt ganska snabbt som tur är. Borde börja småblöda om 5 dagar om det inte tog sig. Skönt att det inte är så lång väntan kvar :)
Äl+7 och lite rosa flytningar. Hoppas att det inte är mellanblödning igen... Har haft problem med dem flera månader nu :/
F*n också. Fick en liten ljusröd flytning igår och idag kom det en liten droppe blod i flytningen. Är på äl+8, och för två cyklar sen hände samma sak och då hade jag blodblandade flytningar fram till mens. Har knappt ömma bröstvårtor alls vilket jag brukar ha före mens så känner mig riktigt ute redan. Får väl ställa in mig på ett sjätte försök...
Men det skulle väl kunna vara en nidis också? Själv kan jag aldrig sluta hoppas men det är nog mycket smartare att ställa in sig på nya försök.
Jag testade hej vilt i första cykeln och delvis i andra. Har lovat att hålla mig den här gången men har redan ångrat mig typ 10 gånger.. Har som tur var inga test hemma. Lycka till!
Äl+9 och negativt test, såklart. Lite ljusbruna flytningar också. Har ju haft ljusröda flytningar nu två dagar innan och har lite molvärk så tror att mensen kommer snart. Måste ha hormoner i obalans när det blir såhär. Haft mellanblödningar varje cykel i fyra månader nu...
Inga mer färgade flytningar sen imorse. Håll tummarna! Äl+9. 4 dagar kvar till bim.
Nu vet jag inte om bilden kommer med, men här är mitt test på äl+10 (rfsu 25miu). Ett svagt rosa streck! Vågar inte tro på det ännu men det verkar som att det är positivt! Det syns bättre i verkligheten och man ser det på avstånd också. Ni anar inte hur hög min puls är nu! Kan det faktiskt ha tagit sig på femte försöket?!
Dagens test, definitivt starkare än gårdagens vilket utesluter spöksträck och gör mig gravid!! Äl+11, vecka 3+4! Håller tummarna att ni alla joinar mig snabbt :)
BIM-listan:
1/4 Litentuff, theresu
2/4 Eal92, Elizai, Meemelie
3/4 Förstabarnet33, Bebismaj, zette, Hejhopp69
4/4 PowerL, Mrs-A, Lebbmusen, LängtanSåStor, Trallallaa
5/4 Meej, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär, Elsaida, Bluegrass, niiskuneiti
6/4 Bastamamman1
7/4 Lindsey77, Wonderfluff, HepaticaNobilis, aleakim90
9/4 systeryster33
10/9 Mih4
12/4 Esme08, Samba80
14/4 Maya889, Hepphopp, Tumvante, Emiliass
15/4 sycamore
17/4 EIJ90
18/4 LifeofBullshit , Jagerika, lemanja, trollkvinna123
19/4 tredjebarnsladdis
20/4 lyckligast80
22/4 Blåstjärna , Jefare1
25/4 Liten 2018
26/4 Norrländska, FruBjörk
28/4 milan03, Emhy89
30/4 XAHHA92
Plussat +
Zette + bim -4 30/3
Litentuff + bim -1 31/3
Baraentilligrn + äl+10 5/4
Hej! Tänkte bara kolla ifall någon har en aning om detta.
Jag plussat BIM+6 och styrkan har ej ändrats och är på bim + 10 nu. Tog ett clearblue och det stod 1-2 veckor.
Nu fick jag det svart på vitt, och det har inte ens gått två veckor sen befruktningen ännu (dessutom tog jag testet mitt på dagen) så nu vågar jag hoppa över till gravid kategorin :) Grattis till plussen alla och jag håller tummarna stenhårt för er andra!
Är dessa samma dag?!
Borde de inte bli starkare idag än igår?
Hej då från mig... min dröm om en sladdis försvann idag. Tredje missfallet. Missfall i dec, mars och nu april. Inga problem att bli gravid, men ägget fäster tydligen inte ordentligt.
Tydlig ägglossning, gravid på digitalt och sen missfall i vecka 4+3. Samma varje gång.