BIM april 2018
Japp! På't igen! Bim 5 april. ;p
Japp! På't igen! Bim 5 april. ;p
BIM-lista:
1/4 Meemelie
2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai, Milian03
3/4 Förstabarnet33
4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, LängtanSåStor
5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär
6/4 Bastamamman1
10/4 Baraentilligen, systeryster33
12/4 Esme08
15/4 sycamore
18/4 LifeofBullshit
Woohoo! Använder natural cycles å har sett att jag har regelbundeg ägglossning. Jag har däremot ALDRIG haft positivt äl test. Förrän idag. Så glad :D Här ska liggas! Det är något med det där extra strecket som får det att pirra i mig! Hihi
Ha ha, vad kul! Samma för mig idag!! Har dock fått positivt på digitalt förra månaden, men första gången på stickor idag! Vi är verkligen synkade. :)
Ha ha, vad kul! Samma för mig idag!! Har dock fått positivt på digitalt förra månaden, men första gången på stickor idag! Vi är verkligen synkade. :)
Ni som använder er av temperaturmätning, vad använder ni för termometer (mun/öra)?Läste någonstans att man skulle ha en med två decimaler... I så fall, tips på var man köpa sån? :) På apoteket nära mig hittade jag bara med en decimal, men det kanske räcker?
Hej tjejer!
Hjälp mig... jag fick positivt ägglossningstest idag med clearblue digital. En gubbe som var fast. Tempen ökade rejält idag.. egentligen sker ägglossning tidigare än den ska men det spelar ju ingen roll men till min fråga, när sker då ägglossningen? Tempen är höjd och positivt ägglossningstest?
Jahapp.. tempen sjönk idag då.
Trots en glad gubbe på ägglossningstestet uteblir ägglossning då antar jag? För visst är de för sent att de höjs imorgon? Tempen? Positivt ägglossningstest i lördags..
Är det så?? Haft en jäkla ägglossningsvärk i lördags och söndags. Men varför dippar den? Ingen rejäl temphöjning de andra två dagarna heller.. åh. Mitt 6e försök nu. Haft ägglosdning cirka 4/6 ggr. Vet inte om de är ngt som är fel?
Varit hos gyn förra veckan och allt såg bra ut men man börjar bli lite orolig ändå. Ja jag ver det kan ta upp till ett år..
Ahhh... din kurva är rätt lik min fast din sker senare! Soännande! Jag har ju haft älsmärta så borde ju haft..?? Alltså nu kommer ju väntan med.. den är hemsk..
Hur länge har du försökt?