Inlägg från: Jagvetdåinte |Visa alla inlägg
  • Jagvetdåinte

BIM april 2018

maria1992 skrev 2018-03-28 08:00:26 följande:

Ja, jag tempar samma tid 6.00 varje morgon annars gör jag avvikande. Dock har jag varit på resande fot hela veckan med jobb så är rätt stressad om det påverkar?

Vi började försöka i oktober tror jag det var. Phu. Börjar bli jobbigt detta. Är 23 år, min sambo 30. Ni då?

Ja men det tror jag absolut påverkar, att man sover mer oroligt tex! Jag är 29 å min sambo 33. :) Då kan du verkligen slappna av med din ålder ;) En annan har ju inte så många superfertila år kvar direkt ;p
  • Jagvetdåinte
    maria1992 skrev 2018-03-29 10:02:04 följande:

Jahapp där kommer höjningen rejält!!

Hur gick de för dig imorse?

Nu måste väl ändå äl inträffat?

Ser fantastiskt ut :) Nu behöver du inte tveka!! Min har oxå gått upp men inte så mycket, vaknade tidigare idag. Vaknar 5 både igår å idag pga kissnödig. Så lite irriterande!

• Jagvetdåinte

Blir ju lite svagt hoppfull att kurvan går uppåt, även om dippen var för tidigt efter äl för att ha med fästning att göra. Om inte nc satt ut äl fel. Pms symptomen har kommit mkt senare nu än vanligt, började få ömma bröst några dagar innan bim (är på bim-3) istället för direkt efter äl. Neg gravtest idag. Men nu känns brösten som de brukar efter äl. Någon som haft försenad pms å varit gravid? Fler som haft neg gravtest på bim-3 men ändå varit gravida?

• Jagvetdåinte
    Lindsey77 skrev 2018-04-01 07:51:47 följande:

Förra graviditeten hade jag negativt på ordinärt gravtest på BIM -3. Däremot ett svagt streck på testa tidigt gravtest.

Tack för svar :) Ska köpa ett tidigt test å testa imorgon då hihi.. pirrigt!
  • Jagvetdåinte
    Lebbmusen skrev 2018-04-01 14:14:45 följande:

Ni som kan NC!

Är helt ny och detta är min första cykel.

Vad innebär det streckade på slutet? Att beräknas dippa om jag får mens? Eller..? Har en kurva som jag inte ens fattar haha

Vad ser jag egentligen?

Det stämmer, det är förväntad dipp om mensen kommer denna månad :)
  • Jagvetdåinte
    Systeryster33 skrev 2018-04-01 15:54:16 följande:

Nu tjejer är det April!!wohoo

Hur går det för er som har bim de första dagarna i månaden?

2 plus hittills om jag kommer ihåg rätt?! Fler som testat eller ska testa snart?

Jag har bim strax, den 5e. Testadd negativt idag, bim-4 :/ Hoppas på positivt snart!!
  • Jagvetdåinte
    H0nd3ndär skrev 2018-04-01 22:45:54 följande:

Testade tvärnegativt imorse BIM -4. Trist. Men ger inte upp hoppet då äl kan ha varit senare än normalt.

Testade oxå tokneg imorse bim-4 ;p Heja oss, hoppas på plus ändå!
  • Jagvetdåinte

När man är redo för månadens microdepression pga att tempen droppade så inni norden idag, men man är envis som synden och tar ett gravtest på morgonen med detta resultat. Men nu har extra strecket blivit ännu svagare. Wtf? Någon som varit med om liknande? Missfall på g? Fästning å att det redan visar svagt plus? Spök?

• Jagvetdåinte

Ser ni något? Tycker det syns sämre på bilden än den gjirde irl. Har tidigare bara fått tokblanka så mer än tidigare iaf!
  • Jagvetdåinte
    Lindsey77 skrev 2018-04-02 06:13:21 följande:

Jag vet inte varför, men varför kan jag inte se några bilder (från mobil)??

Vad knepigt har lagt upp två. Lägger upp här oxå så får vi se om du kan se då :)

Svar på tråden BIM april 2018