Vi som gör äd 2018!
Tack snälla! Jag ska börja med TSH imorgon. Sist jag tog den var i december och det låg på 1,9 vilket läkarna på SH sa att det var utmärkt ???
Tack snälla! Jag ska börja med TSH imorgon. Sist jag tog den var i december och det låg på 1,9 vilket läkarna på SH sa att det var utmärkt ???
Jag beställde det stora pakettestet. Ska dit imorgon.
Om man har en normal fungerande sköldkörtel ska det också ligga på 1... Varför kunden jag göra IVF då??? Man blir så ledsen och besviken, det kanske hade funkat med mina egna ägg ändå.. Om läkarna tycker att det ligger under rätt nivå hur ska göra för att kunna få tag på levaxin då? Vem vänder sig man till då?
Ni som är i full gång med era behandlingar, vad kostar alla mediciner? Funderar på om det är en parameter att väga in i valet av klinik, om det är någon fördel att medicinerna är inkluderade?
Evadesiree-Jättetråkigt att kliniken skickat mail till fel mailadress. Bra att du fick en ursäkt. Hoppas transfer och hemresa går bra. Ta hand om dig !
Medicinerna kostar runt 3-4000kr i Polen. Men det finns också dolda kostnader som tillkommer. Tex prover på din man och dig 4500kr , ny transfer av din redan betalda behandling 4500kr.
Och inte att förglömma. Köp kvalite och inte billigt ! Du vill ha ett barn som resultat eller ?
Välj då en klinik där du ser på internet att folk blir gravida.
Gå inte på försäljningsreklamen från företaget att 65% blir gravida på första försöket. Det är lögn rakt upp och ner. Där jag går i Polen får nästan alla negativa gravtest och har offrat flera embryo. Endast 3 överlever dessutom i paketet som du betalar om för 12 ägg.
Ett tips välj kvalite om du vill föda ett barn.
Ja, priset är inte den avgörande faktorn för oss utan kvalitén! Lutar mer och mer åt Tjeckien!
Tack för tipsen! Har kollat en hel del på eggdonation friends hemsida och jämfört/laddat ner ratings på de olika klinikerna!
Evadesiree-Fint porträtt på dig, ja det var verkligen gröna sängkläder på det hotellet
Hoppas hemresan går bra och att det blir plus denna gång !
Lycka till !