Inlägg från: Abegayle70 |Visa alla inlägg
  • Abegayle70

Katt bär runt på saker

Visst är de härliga! Har 2 Maine Coon som också gör så, går och bär på saker och ger små ljud ifrån sig. Lägger saker i sängen, ibland blötlägger de sakerna i vattenskålen först, mindre trevligt att rulla över på en blöt leksaksmus... Min Skogis jag hade innan var likadan.

have a dream for breakfast and another one for life
  • Abegayle70
    EnGladPingvin skrev 2018-02-21 17:24:45 följande:
    Haha... Det där känns igen. Vi har två blandisar, varav den ena ofta lägger hårsnoddar eller leksaksmöss i vattensskålen. Har aldrig fattat varför, men det är tydligen en kul grej. Hårsnoddar är dessutom favoriten. I morse lyckades hon skjuta en på mig. Bet tag i den, satte tassen i den och drog tills den släppte och for iväg och träffade mig. I vanliga fall när hon gör så skjuter hon sig själv på nosen. Vilket inte hindrar henne från att göra det igen
    Skrattande
  • Abegayle70
    EnGladPingvin skrev 2018-02-21 17:24:45 följande:
    Haha... Det där känns igen. Vi har två blandisar, varav den ena ofta lägger hårsnoddar eller leksaksmöss i vattensskålen. Har aldrig fattat varför, men det är tydligen en kul grej. Hårsnoddar är dessutom favoriten. I morse lyckades hon skjuta en på mig. Bet tag i den, satte tassen i den och drog tills den släppte och for iväg och träffade mig. I vanliga fall när hon gör så skjuter hon sig själv på nosen. Vilket inte hindrar henne från att göra det igen
    Haha, vilken fantastisk katt du har Mina var tokiga i att apportera när de var mindre, kunde hålla på hur länge som helst med att hämta en leksaksmus som jag skulle kasta iväg. Jag kunde ligga i sängen och läsa, rätt vad det var låg en leksak framför mig och en katt eller två som tittade förväntansfullt på mig.
Svar på tråden Katt bär runt på saker