Inlägg från: Anonym (Unme) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Unme)

20 år och extrem barnlängtan.. hjälp

Vänta några år. Din pojkvän kan känna sig pressad och det är ju ett (oftast) gemensamt beslut att bli gravida. Som ovanstående skriver - res, jobba, plugga! Ha tid för er, både med och utan varann. Jag ville ha barn ung och började lägga fram det alltmer till killen vilket resulterade sig i att vi bråkade och han tyckte jag körde över honom. Han var till och med rädd att jag skulle slarva med p.piller för att lura till mig graviditet för det hade hänt hans kompis med ett KK. Tillsist gjorde min pojkvän slut med mig pga min starka längtan efter ett barn (jag var 22 och han 21).

Efter det så flyttade jag hem till mamma&toapapper och jobbade som ett svin och sparade pengar, reste runt i världen med en kompis i 6 månader. Sen när jag kom hem så jobbade jag innan jag började pluggga. Träffade min nuvarande sambo när jag var 25 år, var klar med studier när jag var 26 och fick jobb på en gång. Ett halvår senare plussade vi och blev mamma när jag var 27år.

Ha inte för bråttom ibland, ni är båda då unga. Jag tror inte han vill vänta i 10 år men som di skriver så har ni bara vart tillsammans ett tag. Livet ser kansle annorlunda ut om 2 år och då kanske han är den som "tjatar" om barn

• Anonym (Unme)

Jag flyttade för övrigt in till mamma&PAPPA inte toapapper Hahaha :)

Svar på tråden 20 år och extrem barnlängtan.. hjälp