• joannaq

Ägglossning

Köp digitalt me två indikatorer i stället, mycket lättare och smidigare. Då får du en blinkande gubbe vid stegring och en fast när äl sker inom ett dygn Solig

• joannaq

Ja jag har kört ClearBlue Solig  Jag va i kontakt med en fertilitetsklinik och de rådde mig att ta detta istället.

• joannaq

Lästa på en sida att man får gulaktiga flytningar efter äl och det började på mig i söndags och fick ju positivt på äl testet på fredagen. Det kan ju va något att gå efter oxå I alla fall om man vill veta att man haft äl.

Men är det någon här som kommer ihåg de gångerns de varit gravida pm de även fått dessa gula flytningarna?

• joannaq

Kan få ont i ryggen får du nog skriva, jag har aldrig känt av just det vid äl. Enbart lite som mensvärk.

• joannaq
    Nathaliwe skrev 2018-02-20 11:11:01 följande:

Tack för alla svar! Jag har lite dålig koll på min ägglossning men tror jg brukar känna av den eller iaf att jag får som mensvärk och mer flytningar just då. Men jag undrar hur era flytningar ser ut innan mensen ska komma? Jag brukar inte alls få mycket flytningar nästan helt torrt faktiskt, men nu idag när jag vaknade har jag mer flytningar än vanligt.. vad kan de bero på??

Du kan få gulaktiga flytningar efter äl I alla fall :)
Svar på tråden Ägglossning