• TriC

Bedragen

Galet lurad skrev 2018-02-16 07:15:43 följande:

Man förstår att detta händer folk hela tiden nen ändå känner man sig så liten och ensam. De skulle blivit bedragna själva och få uppleva känslan så inser de vad de gör med en människa.

Det var exakt så jag tänkte. Var det intryck och frestelse över en nyvunnen bekantskap? Varför kan folk aldrig vara seriösa och bara vara goda vänner och hålla det där? Och återigen, denna personen kände till mig och likt min sambo kör på ändå. Bra människor...

Det är biologi! Män och kvinnor faller för varandra. Det är så arten överlever. 
  • TriC
    Anonym (Caroline) skrev 2018-02-16 11:32:41 följande:
    Fast som nybliven sambo kanske man ska tänka på framtiden istället för ligg sidan om?? Väldigt egoistiskt och ansvarigt.... låter som hon upplever sin tid som 15-20 åring vid 30.. nä va glad ändå att det inte hände om ni skaffat barn!!!!

Sen för att citera svaret ovanför så kvittar det vad biologin säger för ärlighet ksn man väl åtminsone bjuda på??
    Poängen var att "Galet Lurad" inte ska förvånas över att "vänskap" mellan en man och en kvinna många gånger utvecklas till något mer. Eller åtminstone att någon av dem önskar det (ofta mannen). 
Svar på tråden Bedragen