Inlägg från: Pentra |Visa alla inlägg
  • Pentra

Är du mest för eller emot vaccinationer?

Jag är för orala och nasala vaccinationer, men jag är överlag emot injektions-vaccinationer. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra
    Anonym (Kvinna37) skrev 2018-02-13 14:55:20 följande:
    Fast det finns ingen som helst koppling mellan vaccin och autism. Det fanns EN studie som visade det, resultaten hade förfalskats och detta har sedan motbevisats många gånger om.

Jo, det har påvisats en tydlig koppling. Aluminiumet i injektions-vacciner är klart associerat med ökad risk för autism och Alzheimers sjukdom. Ju mer aluminium desto vanligare med autism. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Pentra
    Mortiscia skrev 2018-02-17 09:56:52 följande:
    Nej, det finns ingen sådan koppling alls, som sagt så har det motbevisats massor med gånger.

Du har nog inte forskat runt så värst noggrant. Att utesluta viktiga faktorer, undanhålla sanningar och/eller förvanska verkliga bevis, är inte synonymt med att något därmed motbevisats. Inte bara finns den tydliga koppling att aluminium i injektions-vaccinet tydligt ökar risken för autism och Akzheimer, utan man har även genom studier kommit fram till att barn som vaccinerats enligt vaccinationsprogrammet är flera gånger mer mottagliga för kroniska sjukdomar än de ovaccinerade. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Pentra
    Anonym (Källa?) skrev 2018-02-17 15:03:47 följande:
    Vem är "man"? Visa exempel på seriösa forskare som kommit fram till det du påstår. Annars har dina inlägg samma värde som mitt när jag säger att det kretsar en tekanna i rymden runt Jupiter.

Problem att förstå sig på Google? Varför skall jag upprepat slita och servera på silverfat till sådana som antagligen ändå inte vill äta? Gör en sökning på "vaccin", "autism" och "alzheimer", fast på tyska... ... Hälsningar, Pentra
Svar på tråden Är du mest för eller emot vaccinationer?