Inlägg från: Sam Ståhl |Visa alla inlägg
  • Sam Ståhl

Tänder du på fötter?

Fotfetisch liksom fetisch för strumpor och skor är mycket vanligt! Tror nån nåt annat har man fel.

Naturligtvis finns det olika sätt att leva ut och njuta av detta.

Jag personligen är väldigt fascinerad av såväl vackra eleganta feminina skor som nylonstrumpor men också träningsskor, sneakers, slouch socks osv.

Det är inte så enkelt att hitta likasinnade men jag vet att det finns massor av oss.

Bifogar några bildexempel (och ja, det är jag på bild)!

• Sam Ståhl

Fotfetisch liksom fetisch för strumpor och skor är mycket vanligt! Tror nån nåt annat har man fel.

Naturligtvis finns det olika sätt att leva ut och njuta av detta.

Jag personligen är väldigt fascinerad av såväl vackra eleganta feminina skor som nylonstrumpor men också träningsskor, sneakers, slouch socks osv.

Det är inte så enkelt att hitta likasinnade men jag vet att det finns massor av oss.

Bifogar några bildexempel (och ja, det är jag på bild)!

Nån ytterligare bild...

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Sam Ståhl
    3micke skrev 2024-06-29 16:57:30 följande:

Tänder på fina fötter, och klädda i nylon.
    Oerhört sexigt, och ibland varit med kvinnor som använt dem till både ett och annat....

F.ö. den vanligaste fetishen.

Nylon är mycket trevligt, det finns det många som gärna skriver under på, inklusive mig.Tungan ute

Du skriver också att du ibland varit med kvinnor som använt dem till både ett och annat. Utveckla gärna vad du menar med det!Glad
Svar på tråden Tänder du på fötter?