Är det sant att kvinnor inte faller för snälla och försiktiga män?
Det där är inte snäll och försiktig, det där är slätstruken, menlös och konflikträdd, på gränsen till neurotisk. Hur många promille av Sveriges män är sådana? 0,0004??
Det där är inte snäll och försiktig, det där är slätstruken, menlös och konflikträdd, på gränsen till neurotisk. Hur många promille av Sveriges män är sådana? 0,0004??
Jag känner två personer som har svårt för ögonkontakt ( båda är för övrigt kvinnor). Jag känner inte en enda man som inte kan ha vanlig ögonkontakt eller som pratar så entonigt att det är störande, eller inte pratar alls av rädsla. Jag har svårt att tro att detta är ett särskillt utbrett problem, även om det förstås är jobbigt för de det gäller. I vilket fall har det ju inget att göra med att kvinnor inte skulle gilla snälla och försiktiga män. Man kan ju vara både snäll pch försiktigt och samtidigt kunna hantera ögonkontakt, prata med olika tonlägen och våga prata med andra.
Den absoluta majoriteten av svenska män har både relationer och sex.
stig-helmer har ju en ny brud i varje ny film, så nåt måste han göra Rätt
Nej han är en karikatyr på någon med grav funktionsvariation som dessutom förstärkts av överbeskyddande förälder
Varför ska kvinnor på sin fritid ägna sig åt terapi och stödjande verksamhet för att lära folk hur man umgås social
när kvinnor är ute för att ha det trevligt med de som redan är sociala och trevliga att umgås med
Fast det är ju du som har en märklig definition av snäll.
Jag tror för övrigt ibte heller att snällheten är det första man intresserar sig för hos en ny människa - man måste ju lära känna honom innan man vet om han är snäll eller inte. Det syns ju inte utanpå. Så det är ju oftast andra egenskaper som får en intresserad
Om de attraktiva männen inte räcker så väljer man knappast någon som man inte attraheras av för vad skulle syftet vara att umgås med någon man inte attraheras av när man istället kan umgås med sina vänner som man trivs med.
Kom inte och ändra definitionen ytterligare en gång. Vi har nyss konstaterat att Stig-Helmer inte är feg, för han vågar prova nya aktiviteter. Och en gång blev han irriterad på sin mamma i telefon.
En riktig badboy, S-H, med andra ord. Och han håller sig med Ole som wingman. Riktigt dominant.
Kvinnor ska alltså leta upp män de inte finner attraktiva och vägleda dem så att de kanske blir attraktiva när de lärt sig socialt samspel?