Är det sant att kvinnor inte faller för snälla och försiktiga män?
älskar män som är lyhörda, lugna och i kontakt med känslor. speciellt i sängen älskar män som kan ha förspel länge och inte är ivriga att gå rakt på.Bilden av manlighet är så förvrängd i media och porr mm..Det är manligt att vara i kontakt med känslor och att vara lugn och försiktigt ibland. Det ena uteslutar inte det andra. När en man är känslig, sensuell och samtidigt självsäker nog att vara bekväm i sina känslor. Att vara över matcho och hård känns mer som en osäkerhets grej. Du är man.. finns inget att bevisa, bara va dig själv. Däremot ska man fortfarande kunna ta för sig och inte vara konflikt rädd
Är du min man då gör du whatever it takes för så fungerar jag,min familj är ALLT. Sen hur resten av världen uppfattar mig eller tror om mig det skiter jag blankt i.
Min pappa är bra exempel på att våga vara macho när det behövs, när jag var utsatt i skolan och lärarna fysiskt passerar när en hel grupp är på mig, och rektorn säger att han kan inte betala ut busskort så jag kan gå i en annan skola längre bort så tryckte pappa upp rektor mot väggen och sen tog det fem minuter så hade jag ett nytt betalt busskort. Detta räddade min skolgång. Ingen skadad rektorn fick bara se på motsatsen till "snäll man"
En snäll man hade inte fått något busskort till barnet. Självklart om man kan sköta det lugnt ska man, men en riktig man är redo för att sköta det skitigt , allt för din familj! Detta tycker samtliga honor av alla djuren om sina hannar med, för är det riktigt strängt, honan finner hanen värdelös och vill inte ens para sig med honom om han inte visar att han kan slåss mot andra hanar.