Inlägg från: Anonym (??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (??)

Han måste runka

Min man och jag har ett bra sexliv, men vissa korta perioder är min man bortrest pga sitt jobb.

Han brukar runka då. Anledningen säger han är att han får ont i pungen annars? Som nu, så sa han att han var tvungen att runka för att det gjorde ont. Stämmer det?

• Svar på tråden Han måste runka
  • Anonym (??)

Nej han får gärna runka för min del. Tyckte det lät skumt bara.. jag har alltid trott att man gör det för att det är skönt?

• Anonym (??)
    Anonym (Haha) skrev 2018-01-31 21:33:33 följande:

Dubbelt skönt då - att runka och att slippa ha ont i pungen!!!

Wi-win liksom 

Sant! ????
  • Anonym (??)
    Anonym (Ronka) skrev 2018-01-31 21:35:28 följande:

Han har blue balls.

Låt honom ronka.

Han får runka hur mycket han vill. Oftast brukar vi dock ha sex. Blue balls? Ska googla..
  • Anonym (??)
    Shameless skrev 2018-02-01 03:02:40 följande:

Blir du du sotis för att han runkar?

Inte alls.
  • Anonym (??)

Tänk vad man lär sig!

• Anonym (??)
    Anonym (Ont) skrev 2018-02-05 09:13:15 följande:

Det stämmer. Det är ingenting man bara säger.

Jag är också borta från frun ibland pga jobbet och då måste jag runka för att inte få ont i pungen. 5 dagar är ungefär gränsen sedan blir jag öm om jag inte fått utlösning. Och det tilltar för varje dag som går. Jag kan lova att det inte är kul eller skönt att runka när pungen värker men man måste göra det för att bli av med smärtan. Annars blir det bara värre.

När jag var ung så skötte kroppen om det hela genom att jag fick nattliga utlösningar i samband med drömmar, om jag inte haft sex eller runkat på några dagar. Men det försvann gradvis i 25årsåldern och efter det har jag aldrig fått utlösning när jag sovit.

Tack snälla för ditt svar!
Svar på tråden Han måste runka