• Anonym (??)

Han måste runka

Min man och jag har ett bra sexliv, men vissa korta perioder är min man bortrest pga sitt jobb.

Han brukar runka då. Anledningen säger han är att han får ont i pungen annars? Som nu, så sa han att han var tvungen att runka för att det gjorde ont. Stämmer det?

• Svar på tråden Han måste runka
  • Anonym (.)

Nja det vette fan om det stämmer. Låter osannolikt och stämmer i vart fall inte på mig.

får han inte runka för dig? Det spelar väl ingen roll för dig om han runkar? Låter som han drar en vit lögn av nån anledning

• Anonym (??)

Nej han får gärna runka för min del. Tyckte det lät skumt bara.. jag har alltid trott att man gör det för att det är skönt?

• Anonym (Haha)

Dubbelt skönt då - att runka och att slippa ha ont i pungen!!!
    Wi-win liksom Cool

• Anonym (Ronka)

Han har blue balls.

Låt honom ronka.

• Anonym (??)
    Anonym (Haha) skrev 2018-01-31 21:33:33 följande:

Dubbelt skönt då - att runka och att slippa ha ont i pungen!!!

Wi-win liksom 

Sant! ????
  • Anonym (??)
    Anonym (Ronka) skrev 2018-01-31 21:35:28 följande:

Han har blue balls.

Låt honom ronka.

Han får runka hur mycket han vill. Oftast brukar vi dock ha sex. Blue balls? Ska googla..
  • Anonym (Ronka)
    Anonym (??) skrev 2018-01-31 21:37:16 följande:
    Han får runka hur mycket han vill. Oftast brukar vi dock ha sex. Blue balls? Ska googla..
    jA, LÅT HAN RONKA som vi säger här i Småland!
  • Anonym (hej)

Jag har personligen aldrig fått ont av att inte komma på ett tag, men det kanske är olika.

• Anonym (Ronka)
    Anonym (hej) skrev 2018-01-31 21:47:28 följande:

Jag har personligen aldrig fått ont av att inte komma på ett tag, men det kanske är olika.

Ja, är olika. Och att vara hård länge utan att komma kan orsaka just blue balls.
  • Anonym (Anonym)

Ja, är man väldigt kåt så kan man få ont i pungen om man inte tömmar sig ibland.

Svar på tråden Han måste runka