Inlägg från: Jennie91tl2018 |Visa alla inlägg
  • Jennie91tl2018

Molande mensvärk!!!

Hur vanligt är de med molande mensvärk i v 5+5? Pratade med mvc i går och hon sa att de inte är vanligt att ha denna känslan förens i v 12. Har googlat lite men hittar nästan inget om detta så tänkte att jag kollar här. Tacksam för svar.

• Svar på tråden Molande mensvärk!!!
  • Jennie91tl2018
    Anonym (Hmm) skrev 2018-01-29 13:31:26 följande:

Den BM måste ju sakna kunskap. Är jättevanligt med molande a la växtvärk i livmodern.

Eller hur de jag känner med. Har två barn sen tidigare med senaste är 5 med en jag var gravid med så jag minns inte hur se kändes då. Men tyckte de var otroligt korkat av henne att säga att de inte är vanligt och typ skrämma upp mig.
  • Jennie91tl2018
    Jennie91tl2018 skrev 2018-01-29 14:25:12 följande:

Eller hur de jag känner med. Har två barn sen tidigare med senaste är 5 med en jag var gravid med så jag minns inte hur se kändes då. Men tyckte de var otroligt korkat av henne att säga att de inte är vanligt och typ skrämma upp mig.

Från en skala 1-10 så 2-3 Kanske de är mest en irriterande känsla typ man känner att de värker lite helat tiden ryp
  • Jennie91tl2018

Johop nu lyckades jag svara mig själv med ????. Men tack för er svar ???????????? känner mig mycket lungare

Svar på tråden Molande mensvärk!!!