• Hjärta03

Halvt pluss??

Jag vet att många nu kommer säga att varför gör ja ens ett test såhär tidigt och att jag ska avvakta och testa igen. Jag förstår det! Men som många andra vill jag och tycker om att dela spekulationer och så :)

Jag har haft svårt att bli gravid i sex års tid. Förra våren efter att ha varit singel ett år så dejtade jag en kille och blev gravid. Jag ville behålla barnet men självklart blev det abort då vi bara dejtade och det va en stor sorg för mig.

Nu har jag träffat mannen i mitt liv och vi ska gifta oss nästa vinter och vi har försökt bli gravida i fyra månader. Jag har BIM på fredag. Testade men clearblue 1 minuts test imorse och det blev såklart negativt men efter ett tag så kom det ett blått streck på halva testet och på Halva är det inget. Nej man ska inte läsa av dom senare än 10 minuter men jag gör det ändå för de är spännande. Aldrig fått nåt på testet senare heller så blev lite glad nu :( visar bild!

Ska testa hela veckan men dock ska jag köpa clearblue 6 dagars. Vill testa hela veckan för orkar inte vänta. Har lite symptom också men den största är nog känslan av att jag bara vet typ.

Hoppas det finns några som vill disskutera detta med mig ??

• Svar på tråden Halvt pluss??
  • Anonym (Crazy)
    Hjärta03 skrev 2018-01-29 13:41:49 följande:

Anonym

Jag har försökt i över 6 år och dom har full koll på mig

Så nu är set dags igen

Smam- vi få ha is i magen och avvakta ????

Fast byter man partner så räknas de föregående åren inte.
  • Smam
    Anonym (Crazy) skrev 2018-01-29 14:18:42 följande:

Fast byter man partner så räknas de föregående åren inte.

Fast nu har ju hon haft problem med polyper i livmodern som blockerar (som hon har skrivit om i denna tråd som du borde sett om du läst allt) och dom slutar ju inte komma för att man byter partner
  • Hjärta03

Det räknas självklart ändå ????????

Om man har svårt att bli gravid så tydligen ligger det hos mig och det är ännu tydligare om jag även bytt partner

• Hjärta03

Tog ett clearblue early idag och såg direkt nåt streck! Men tänkte äh de är säkert kontroll strecket!

Men de kändes som de syntes lite väl tydligt

De fastnade t.om på bild

Sen efter ett tag så syntes de tydligare så jag tog en bättre bild

Vet inte va jag ska tro för om jag ska ha min mens i helgen borde de väl synas nu med early som ska visa 6 dagar innan ?

• Hjärta03

Ändrade kontrasten på bilden och då ser de ut såhär ????????

Kan de ens visa så om de är ett spökstreck?

• Mittiprick

De testerna ser nästan alltid ut så, Även om man inte är gravid. Men det kan vara så att det faktiskt är ett väldigt plus. Skulle definitivt inte köpa fler av de testerna om jag var du. De är värdelösa.

Tells it the way it is.
  • Mittiprick
    Hjärta03 skrev 2018-01-31 17:11:16 följande:

Ok tack! De ska jag inte

Massor har sagt likadant ???? sjukt ju!

Ja det är sjukt. Speciellt eftersom det är ett dyrt jäkla test av ett ?bra? märke!
    Tells it the way it is.
  • Smam

De dör testet jag fick streck på å i fredags! Men nu har mensen kommit. Fortsätter köra med mina billiga stickor från graviditetskollen ja, dom har aldrig ljugit för mig iaf :D

Med mensen kom besvikelse men nu är bara att nya tag och köra äl test sen för att se om de blivit knas med min äl.

Men vi får väl hoppas att de är ett riktigt streck för dig och inte testet som är dåligt!

Svar på tråden Halvt pluss??