Halvt pluss??
Jag vet att många nu kommer säga att varför gör ja ens ett test såhär tidigt och att jag ska avvakta och testa igen. Jag förstår det! Men som många andra vill jag och tycker om att dela spekulationer och så :)
Jag har haft svårt att bli gravid i sex års tid. Förra våren efter att ha varit singel ett år så dejtade jag en kille och blev gravid. Jag ville behålla barnet men självklart blev det abort då vi bara dejtade och det va en stor sorg för mig.
Nu har jag träffat mannen i mitt liv och vi ska gifta oss nästa vinter och vi har försökt bli gravida i fyra månader. Jag har BIM på fredag. Testade men clearblue 1 minuts test imorse och det blev såklart negativt men efter ett tag så kom det ett blått streck på halva testet och på Halva är det inget. Nej man ska inte läsa av dom senare än 10 minuter men jag gör det ändå för de är spännande. Aldrig fått nåt på testet senare heller så blev lite glad nu :( visar bild!
Ska testa hela veckan men dock ska jag köpa clearblue 6 dagars. Vill testa hela veckan för orkar inte vänta. Har lite symptom också men den största är nog känslan av att jag bara vet typ.
Hoppas det finns några som vill disskutera detta med mig ??