• Minioni

BF oktober 2018

Hoppar in i den här tråden då jag plussade igår :) Första barnet, första försöker, ja första allt typ. Slutade med p-piller 1 januari och hade därefter min pillermens. Visste inte riktigt när ägglossning skulle vara då jag inte har haft koll på ÄL innan pga p-piller förståss :) Så vi körde på hela den veckan som det beräknades vara ÄL. Och tjing sa det så plussade jag en vecka senare :) Gick så mycket fortare än jag någonsin hade kunnat tro. Så det kom lite som en chock. Enligt egen uträkning borde jag vara i vecka 4 nu (3v +0), så allt kan ju hända men jag håller alla tummar och tår på att inget går snett nu, men det känns verkligen läskigt Förvånad

• Minioni

Och för att svara på din fråga, så... inga än sålänge fniss. Väldigt tidigt ännu för det. Men jag har en otroligt stark kräkfobi så jag är såå rädd att jag kommer vara en av de som mår jättedåligt.... min syster har haft mycket problem med båda sina graviditeter så jag hoppas inte det går i generna... kommer bunkra upp med allt jag kan komma på från åksjukearmband, tabletter mat som är bra osv för att minska risken. 

• Minioni
    MandiJanis skrev 2018-06-18 12:44:33 följande:

Hej!

Har BF den 1 oktober och skulle gärna vara med i någon Fb-grupp om de finns en sån att bli inbjuden till? :D

Bifogar en bild på mig och magen här för skoj skull ;)

Finns en som heter Oktoberbebisar 2018 ????
Svar på tråden BF oktober 2018