BIM MARS 2018
Varför ljuga om alkohol? Om man inte vill dricka alkohol så ska väl andra skita i det!? Och varför kan vara tusen olika saker så som att man inte vill förstöra sin kropp, att man inte vill tappa omdömet.. Osv
Varför ljuga om alkohol? Om man inte vill dricka alkohol så ska väl andra skita i det!? Och varför kan vara tusen olika saker så som att man inte vill förstöra sin kropp, att man inte vill tappa omdömet.. Osv
Blir att åka in akut då smärtor tilltagit likaså blödningen hon var orolig för massa olika saker det kunde vara så skriver uppdatering när hemma igen.
Fick en liten ljusröd flytning idag på äl+5-6. Tidigare skulle det ha gett mig högt hopp om nidblödning men numera är jag så förstörd av mellanblödningar att jag knappt noterar vad som händer där nere längre. Bröstvårtorna ömma som bara den, vilket alltid sker några dagar efter äl så inget konstigt med det egentligen. Ja, det var väl dagens nyheter det :)
Nu vart på Gyn gjorde VUL å gyn undersökning, allt såg bra ut dock fått kraftig hormonrubbning i kroppen så ska börja äta provera från idag å 10dar framåt för att återställa cykeln. Så blir att avvakta bebistillverkning för mig ett tag tills normalt. ????
Men men ville bara ge uppdatering.
Apropå leta symtom fick jag en chock nu på kvällen. Var på toa och när jag torkade mig fick jag som en hel loska i handen. såg ut nästan precis som när en HAR slemhosta ni vet (sorry för details) men mjukare liksom. Luktade inget. Genomskinligt med gulvit ton. ÄL+6 idag.
Här hoppar jag på om det är ok!?! ????
Jag har bim den 1/3.
På bim-7 upptäckte jag att mina bröst har svullnat, får knappt plats i bh:n längre och på natten mot bim-6 fick jag ett kraftigt illamående som har kommit och gått sedan dess, inte så där lätt illamående som jag kan få några dagar innan mens utan så pass starkt att det har känts som att jag ska kräkas. Dock blir det bättre om jag äter något men inte vad som helst. Annars har brösten börjat ömma på ett märkligt sätt nu på morgonen och jag tycker att vårtgårdarna har mörknat en aning men kanske bara jag som inbillar mig. ????
På åttonde försöket tog det sig äntligen! Kan knappt tro det är sant! Är så glad att jag haft dessa trådar att följa och alla ni är så snälla och fina mot varandra. Önskar er all lycka och hoppas att ni alla får ert efterlängtade plus snart! <3
Tack snälla! :)
Ja jag tog ett CB early i morse men det är så svagt att jag avfärdade det som spökstreck.
Ja men absolut, dock lite för spännande om du frågar mig. :D
Hur mår du annars, har du några känningar?