• sofiaaaaaa

BIM MARS 2018

PowerL skrev 2018-03-03 14:09:42 följande:

Nä inte så mycket. Inga klumpar. Men har jätteont och blir kanske värre snart? Gravtest visar fortfarande positivt. Vet inte vad jag ska tro...

Hur går det för dig? Mer ont? Jag blödde varje månad kring mens 3 månader in i mina graviditeter. Allt gick fint! Håller alla tummar och tår för att ditt lilla pyre håller sig kvar <3
  • sofiaaaaaa

[quote=78519692][quote-nick]bluegrass skrev 2018-03-04 07:57:49 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser, grattis :)

• sofiaaaaaa
    Baraentilligen skrev 2018-03-04 09:15:00 följande:

Åååh, varför kan inte mensen komma på riktigt redan! Har haft lite ljusröda flytningar de senaste dagarna efter att jag testade negativt och nu är mensen fyra dagar sen. Så frustrerande! Vill bara börja om nu...

Ja visst är det störigt! Jag har BIM idag men än så länge bara lite bruna spottings. Förra månaden kom inte mensen förrän BIM+6. Så tjatigt om det ska bli såhär varje ggn. Hoppas ju såklart att det är som vid tidigare graviditeter att jag fick spottings men va ändå gravid!

Testar du negativt?
  • sofiaaaaaa
    sofiaaaaaa skrev 2018-03-04 09:53:28 följande:

Ja visst är det störigt! Jag har BIM idag men än så länge bara lite bruna spottings. Förra månaden kom inte mensen förrän BIM+6. Så tjatigt om det ska bli såhär varje ggn. Hoppas ju såklart att det är som vid tidigare graviditeter att jag fick spottings men va ändå gravid!

Testar du negativt?

Alltså menar testar du negativt idag oxå?
  • sofiaaaaaa
    Bambi91 skrev 2018-03-04 09:56:04 följande:

Alltså!!!!!! Kan ej fatta!? Blev jättetydligt på typ 30 sek :D visst kan detta ej vara annat är +? Sov inte hemma idag, ska bli sååå kul att komma hem o visa pojkvännen, om jag kan hålla mig tills dess!!!! :D

Grattis, va roligt :)
  • sofiaaaaaa
    PowerL skrev 2018-03-04 13:06:39 följande:

Sofiaaaaaa:

Blödde du mycket och länge?

Jag har inte så ont längre...

Jag hade i stort sett bruna flytningar varannan dag å vid vissa perioder (runt då jag egentligen skulle ha mens) blödde jag rätt mkt, bara under ngn dag men tillräckligt för att bli dödsorolig. Om du inte blöder mer så låter det inte som ngt mf. Brukar bli mer, rikligt å riktigt ont. Håller tummarna!
  • sofiaaaaaa
    PowerL skrev 2018-03-04 13:58:25 följande:

Jo jag blöder fortfarande. Inte jättemycket men klarrött är det.

Tack :)

Ja okej! Klarrött är en bra färg tror jag, mörkröd är väl den otäcka färgen. Men det är bara å vänta å se. Lycka till <3
  • sofiaaaaaa
    Lindsey77 skrev 2018-03-04 13:38:10 följande:

Vill inte låta negativ, men det är inte säkert att missfall gör ont. Jag har fått tidigt missfall, och kände ingenting i magen. Blödde dock mer än min vanliga mens.

Men jag tror att det är många som får ont.

Å okej! Ja va otäckt att det kan va så.
  • sofiaaaaaa
    Förstabarnet33 skrev 2018-03-05 06:18:04 följande:

Hej!

Jag har bim imorgon, gjorde ett test idag på morgonen som visade negativt. Dock med apotekets gravtest som egentligen är från den dagen man väntar mens, men jag kunde inte hålla mig.

Ingen mens i sikte än så jag hoppas verkligen på ett plus snart, men jag har inga symtom alls på graviditet utan allt jag känner är lite lite molvärk ibland. Brukar ha mer ont än såhär innan mens så jag håller tummarna för att det har tagit sig denna gången. Vet att det är svårt att säga, men vad tror ni? Kan jag fortfarande hoppas trots att jag inte känner något?

Jag har exakt som du. BIM igår. Ingen mens men inte heller några symtom mer än lite molvärk. Neg test imorse. Inte ens ett spökstreck. Va inte ett dugg förvånad. Tog även ÄL test (för skoj skull) och den blir starkare och starkare för var dag. Blir den det för mensen är på väg? Ngn som vet? Har föresten bruna spottings (ytterst lite, när jag tar i). Hade ni räknat det som mensen har börjat? Vet inte riktigt när jag vågar börja med bidrottningsgele och munkpeppar och lite sånt :/
  • sofiaaaaaa
    bluegrass skrev 2018-03-05 10:48:25 följande:

Ni hade rätt allihop! Kan inte riktigt fatta det!

Så himla kul! Och ganska läskigt...

Stort grattis :).
Svar på tråden BIM MARS 2018