Lindsey77 skrev 2018-02-20 20:40:27 följande:
Du kan vara lugn trots negativa ÄL test. :) Har tagit hundratals ÄL test, ser bara stegring men aldrig positivt. Jag har liksom fyra barn... men nu när jag provade digitalt fick jag helt plötsligt mitt första positiva ÄL test!!
Nej, min mens är inte sen. Borde ha BIM tidigast 2/3 om ÄL testet stämmer... men vi fortsätter med mys varannan dag för säkerhets skull. :)
Enligt testet har jag i så fall 36 dagars cykel vilket kan stämma då jag brukar ha mellan 35-45 dagar. Förra cykeln hakade upp sig efter missfall. Fick ÄL på dag 30 och missade att ha mys de dagarna. Tyvärr känner jag ingenting vid ÄL...
Får du alltid negativa ÄL test?
Låter toppen med varannan dag, ska införa det oxå :). Det är första månaden (denna graviditet) som jag kör med ÄL och då digitalt. Förra graviditeten hittade jag ÄL efter att testat 3 ggr om dagen. Hade väldigt svagt på morgonen, sen mer under lunchen för att sen vara lika starka streck på kvällen. Så har en snabb stegring. På morgonen dagen efter var den tebax lika snabbt. Så hade jag bara tagit säg på morgonen så hade jag inte sett ngt positivt ÄL. Kommer använda upp dessa sen inte köpa fler (tror jag). Blir lite stressad av dom. Jag mår nog bättre av att hålla mig till varannan dag å så lite extra då appen säger ÄL. Då har vi BIM nästan samma. Spännande!