• joannaq

BIM MARS 2018

saijda skrev 2018-02-14 10:49:47 följande:

Är ju bara på BIM+5 om cykeln är densamma som innan missfallet, så egentligen vet jag inte vilken dag jag är på :0 tänkte testa i helgen bara för säkerhets skull. Har plussat på BIM+4 tidigare :0

Okey ja då är det ju svårt att veta, ja men till helgen borde du väl verkligen få ett säkert resultat då :)
  • joannaq
    whisla skrev 2018-02-14 11:23:22 följande:

Vill bara tipsa er tjejer om att Apoteket.se just nu har webbpris på CB digital 149:- för 2-pack och idag har de dessutom 20 % extra för att det är alla -ns dag om man anger koden KRAM i kassan, så då kostar ett 2-pack bara 119:-

Ha en fin dag! 

Men så bra tack :) <3
  • joannaq
    saijda skrev 2018-02-14 12:16:47 följande:

Ja det är snurrigt faktiskt :0 ska jag ta ett clearblue early i helgen eller digitalt? :*

Ja men prova med ett early då? Men tror att man kan ta det digitala några dagar innan bim oxå :) I Läs på dem innan du köper <3
  • joannaq
    saijda skrev 2018-02-14 21:54:08 följande:

Ah får göra det :) känns för bra för att vara sant att vi plussar direkt efter missfall, utan en mens inrökande :/ skadar ju inte att ta ett test igen <3

Ja men det skulle ju vara fantastiskt!! Ska be hårt för er <3
  • joannaq
    Lindsey77 skrev 2018-02-15 07:09:02 följande:

Fick positivt på digitalt ÄL test idag, fast gubbe! Är så glad, har aldrig fått positivt förrän jag nu testat digitalt!

BIM blir då 1 eller 2 mars...

Härligt!! Jag har haft blinkande gubbe i 3 dagar nu men beräknad äl är lördag , så mycket roligare med dessa digitala än stickor Solig Känns som man verkligen inte kan missa sin äl då Hjärta

Lycka till nu {#emotions_dlg.flower}
  • joannaq
    Emhy89 skrev 2018-02-15 09:04:25 följande:
    Åh, om det inte tar sig denna månad så börjar jag nog med digitala nästa försök. Inte kört med stickor tidigare, men det verkar ju så mycket bättre med digitalt. Plus att nu när jag saknar en äggledare kanske det kan vara värt att hålla lite extra koll på ägglossningarna.
    Ja det känns mycket säkrare med digitalt än att behöva tolka dessa stickor hela tiden Oskyldig

Jaha gör du det Rynkar på näsan Ja då kan det nog vara bra att ha lite extra koll Hjärta
  • joannaq
    Lindsey77 skrev 2018-02-15 13:35:23 följande:

Jag har tagit hundratals ÄL stickor och stavat, men inga positiva. Bara sett stegring. Ja, jag är säker på att jag haft ÄL. Nr 4 blev till trots negativa test.

Igår fick jag en rund ring, och idag fast gubbe. Varför fick jag inte en blinkande gubbe igår? Började jag testa för sent? För jag borde ju haft hög fertilitet igår?

Jag är i alla fall glad över mitt positiva test!!

Oj det va konstigt jag fick rund ring i söndags så hoppade över måndag men tisdag onsdag och idag blinkande gubbe, beräknad äl på lördag. Men använde du morgonurin igår?

Härligt med fast gubbe :)
  • joannaq
    Lindsey77 skrev 2018-02-15 14:28:02 följande:
    Japp, morgonurin även igår.
    Va konstigt Oskyldig Men det kan ju bara ha blivit något fel igår kanske Hjärta

Jag hoppas på fast gubbe i morgon eller på lördag Solig
  • joannaq
    sofiaaaaaa skrev 2018-02-15 14:56:56 följande:

Jaha, så man får en blinkande gubbe innan en fast? Va bra, hade ingen aning! Precis börjat med CB ältest, aldrig testat innan. Tog i morse och fick en ring. Tror jag har ÄL på sön om allt är sim de brukar. När kommer den blinkande gubben då visas ungefär? Brukar ni testa fler ggr om dagen?

Det visar en blinkande gubbe när äl är på gång och det kan vara i upp till runt 5 dagar tydligen, min har blinkat I 3 dagar nu beräknad äl på lördag. Men detta gäller cb digital med två indikatorer så du har samma. Sen får man en fast gubbe då äl kommer att ske inom det närmsta dygnet :)
  • joannaq
    Lindsey77 skrev 2018-02-15 15:36:09 följande:

Om jag förstått det hela rätt ska man testa med morgonurin varje dag. Egentligen ska det väl visas en blinkande gubbe några dagar före ÄL, sen fast gubbe. Jag hoppas jag hade en snabb stegring, gick ju från rund ring till fast gubbe på en dag. Borde ju varit fertil igår med... fick ingen blinkande gubbe igår...

Det finns ju två olika cb digital ett med blinkande gubbe och ett utan vad jag har sett, tänkte bara så du hade det med blinkande gubbe? :)
Svar på tråden BIM MARS 2018