BIM MARS 2018
Är ju bara på BIM+5 om cykeln är densamma som innan missfallet, så egentligen vet jag inte vilken dag jag är på :0 tänkte testa i helgen bara för säkerhets skull. Har plussat på BIM+4 tidigare :0
Är ju bara på BIM+5 om cykeln är densamma som innan missfallet, så egentligen vet jag inte vilken dag jag är på :0 tänkte testa i helgen bara för säkerhets skull. Har plussat på BIM+4 tidigare :0
Vill bara tipsa er tjejer om att Apoteket.se just nu har webbpris på CB digital 149:- för 2-pack och idag har de dessutom 20 % extra för att det är alla -ns dag om man anger koden KRAM i kassan, så då kostar ett 2-pack bara 119:-
Ha en fin dag!
Ja det är snurrigt faktiskt :0 ska jag ta ett clearblue early i helgen eller digitalt? :*
Ah får göra det :) känns för bra för att vara sant att vi plussar direkt efter missfall, utan en mens inrökande :/ skadar ju inte att ta ett test igen <3
Fick positivt på digitalt ÄL test idag, fast gubbe! Är så glad, har aldrig fått positivt förrän jag nu testat digitalt!
BIM blir då 1 eller 2 mars...
Jag har tagit hundratals ÄL stickor och stavat, men inga positiva. Bara sett stegring. Ja, jag är säker på att jag haft ÄL. Nr 4 blev till trots negativa test.
Igår fick jag en rund ring, och idag fast gubbe. Varför fick jag inte en blinkande gubbe igår? Började jag testa för sent? För jag borde ju haft hög fertilitet igår?
Jag är i alla fall glad över mitt positiva test!!
Jaha, så man får en blinkande gubbe innan en fast? Va bra, hade ingen aning! Precis börjat med CB ältest, aldrig testat innan. Tog i morse och fick en ring. Tror jag har ÄL på sön om allt är sim de brukar. När kommer den blinkande gubben då visas ungefär? Brukar ni testa fler ggr om dagen?
Om jag förstått det hela rätt ska man testa med morgonurin varje dag. Egentligen ska det väl visas en blinkande gubbe några dagar före ÄL, sen fast gubbe. Jag hoppas jag hade en snabb stegring, gick ju från rund ring till fast gubbe på en dag. Borde ju varit fertil igår med... fick ingen blinkande gubbe igår...