BIM MARS 2018
Plussade idag
Plussade idag
Tack så mycket jag hoppas att det ska stanna kvar nu man är lite nervös sen missfallet i december. Men hoppas på tur att det ska hålla denna gången :)
Åh fy missfall på julafton :( jag hade mitt på nyårsafton :( men sen uppehåll i januari sen försökt februari och mars nu då. Jag fick negativt med digital när jag testade nyss efter att ha hållt mig i 6h det var det clearblue som visar plus eller minus digitalt, har lite molande mensvärk och hoppas att det visar positivt nu den 28/3 men vad svårt det är att hålla sig att testa man vill ju så gärna veta och min sambo säger vänta några dagar efter BIM och se haha. Jag har två barn sen innan som är 10 och 12 år. Så detta blir ur en sladdis :)
Var på gyn i dag. Har redan fått svampinfektion.. eftersom jag fått 2 missfall gjorde de ett vul. Jag sa att det borde väl vara för tidigt. Är 4+6... Var i v 6 sist och då kunde de bara se att slemhinnorna var tjocka. Han såg ju inget. Men han såg att jag hade fått ägglossning ifrån min högra äggstock vilket är bra eftersom jag haft ett ägg som fastnat på vänster sida tidigare. Sen såg han ingenting på äggledarna. Vilket är bra! Så ska återkomma senare för ny koll.
Följt tråden sen ett tag nu men inte velat kommentera än eller så gjorde jag det i början kommer inte ihåg. Först grattis till alla som plussat
Vi är inne på försök 4 med barn nummer 3. Hade Bim i onsdags enligt en app o lördags enligt en app. Testade negativt i måndags eller tisdag (kommer inte ihåg) Här fortfarande inte fått mensen men inte vågat testa. Men de två äldsta barnen visste jag direkt när jag kissa på stickan att jag skulle vara gravid men känner inget sånt nu.
Symptom jag har. Otroligt ont i brösten haft det sen tisdag fram till idag. Ont i huvudet till o från
I förrgår nästäppa (Har haft det med båda barnen)
Illamående tre dagar nu.
Men känns som att mensen är på g hela tiden.
Vågar inte testa mig.
Jag vågade ta ett test idag på em och de visade gravid ????
Plussade idag
Godmorgon!
Bim -5 och kunde inte låta bli att test idag, ser ett streck men var svårt att få på bild. Men vad tror ni? Vet att det är tidigt än och förväntade mig ett helt blankt test idag. :)
Känns inte som att listan är särskilt uppdaterad. Kopiera och lägg till er.
Bim-listan
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Bluegrass, fluffershy
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun
6/3 hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A , Förstabarnet33
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Emiliass
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig,
11/3 Iekba
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär , Stragge
15/3 Hepphopp
16/3-Liiiinda90
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92, Vier
22/3 Lyckligast80, sycamore
23/3 Zandylina, Jefare1
25/3 Reflexgarn, Huruvida
26/3 Tredjebarnsladdis
27/3 Längtande95, FruBjörk
28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq, Dimfrost
29/3 Jeex, Emhy89
30/3 Kidrauhl
31/3 Sooli, Thersu,
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
26/2 Joozzaan (BIM 3/3)
27/2 MissElin93 (BIM 3/3)
27/2 Lindsey77 (BIM 2/3)
28/2 PowerL (BIM 3/3)
1/3 Entriss (BIM 2-3/3)
17/3 prinzessan (BIM 18/3)
BIM+2 ingen mens och inget plus, så himla tråkigt! :(
Hej! Hur mår ni ni som plussat? Mitt mående går upp och ner. Ont i ryggen som mensvärk och det drar i sidorna. Ibland känns inget. Lite illamående ibland. Öm i brösten. Jag är nu 5+3. ???????????? min mamma har börjat undra nu när jag tackat nej till vin 3 helger i rad. Efter missfallet sist ville jag hålla ner mina egna och andras förväntningar.. Men det går ju så där. Hehe man hoppar ju på gravidtåget direkt. <3
Glad påsk alla!
Jag har en fråga till er som är erfarna av graviditet.
Vi är på första försöket och hade ägglossning i tisdags och nu (natten till lördag) vaknade jag av smärtor i livmodern. Kunde inte ligga rakt utan vad tvungen att ligga på sidan i fosterställning. Är alltså på ÄL +4. Känner ni igen detta?
Är en person som inte har så starka menssmärtor och detta var mycket över det jag är van vid. Bör jag tolka det som ett tecken eller är det kanske ett tidigt missfall? :/ blir så orolig
Halloj!
Hängde inte direkt med i svängarna vid månadsskiftet. Hade bim i torsdags men ingen mens dök upp, så imorse vågade jag äntligen testa! Ett stort fint plus efter ca 10 månaders försök. ????
Kan tillägga att mina symtom vart ömma bröst (som alltid efter äl) men denna gång var det så mycket värre, samt behov att kissa på natten. Har käkat rosenrot och glandin-25 i två månader också. Kan inte avgöra om det är pga det som vi lyckats, men äntligen plussade vi!