• Prinzessan

BIM MARS 2018

Hoppar in här! Testade mej i dag. 1 dag innan BIM. Har haft mensvärk i 7 dagar.. .. tyckte det var mysko! Och mått illa i flera dagar. Det var positivt!!!

Eftersom jag har värk så kan jag inte riktigt koppla av... efter missfallet sist. Men önskar av hela mitt hjärta att det går bra nu.

Har två underbara barn.

2012

2015

MF (x) tidigt i v 4 - 2017 sep

MF v 10 på julafton 2017

• Prinzessan

Vad roligt med samma ålder! Tack ja det här varit tufft. Nu är man ju nojig på allt man känner. Men har läst att värk i ryggen och i magen är ok symtom.

• Prinzessan
    Prinzessan skrev 2018-03-19 09:01:49 följande:

Nej vad dålig bilden blev!!! Syns ju inget streck! Får ta en annan bild!

lite bättre kanske?
  • Prinzessan
    Harry900 skrev 2018-03-18 11:27:52 följande:

Ja, jag testa ju igår o la upp eftersom jag tyckte strecket var för svagt (17/3) och då testade jag inte med morgonurin kom jag på. Men imorse, var det morgonurin som gällde (18/3) och det visade lite tydligare.. jag blev ÄNDÅ (?!?!) osäker och testade igen vid 10.30 och då visa det väääääldigt svagt igen.. men ska jag nu börja inse att jag är gravid och lita på teststickorna? Jag har ju såklart beställt hem digitala med veckoindikator som kommer imorgon eller på tisdag och känns som att först då kan jag lite på det.. måtte det nu inte visa (inte gravid) på de stickorna bara! Håller tummar och tår!

Vad många vi är som har skrivit här inne! Jag håller verkligen tummar på er ALLA! För då har vi alla bf i samma månad! Det vore kul! Kraaam

Hej!!! Vad kul att vi ligger så lika i datum!!!! Tog mitt test BIM -1 den 17/3 håller tummarna att den här vill stanna ????

• Prinzessan
    gullgrodan skrev 2018-03-19 09:59:16 följande:

Grattis Prinzessan, de ser ut som ett plus på gång!! :)

Testade negativt i morse samtidigt så lyser mensen med sin frånvaro och jag känner inte att den är nära som jag brukar. Är superregelbunden så blir lite förvirrad. Med lite otur kommer den väl imorgon!

Tack så mycket!! Håller tummarna för dej. Kram
  • Prinzessan
    Jesssb skrev 2018-03-19 17:42:13 följande:

Ja vi håller tummarna för det!

Jag tog en enkel dos, du då?

Det är samma symptom här. Har haft väldigt mycket stickningar på höger sida av magen, i underlivet och i ryggen. Idag är jag även väldigt trött och känner mig nästan sjuk och lite yr, var tvungen att gå och lägga mig efter middagen... Sen springer jag på toa stup i ett, men det är svårt att veta om det beror på att jag lagt om kosten eller annat...

Jag kunde inte hålla mig från att testa i morse, men det blev negativt, precis som jag trodde. Så nu tänkte jag spara mig till fredag (BIM-1).

Kram!

Jag har mycket molvärk... lite stickningar här och var. Värken kommer och går och på olika ställen. Försöker slappna av trots det. Håller tummarna för er!!! <3
Svar på tråden BIM MARS 2018