BIM MARS 2018
Verkligen! Kan inte alla göra en snabbpresentation så vi vet vilka som är här inne? :)
Själv är jag 40 år, har fyra barn. Försökt med femman sen aug -17. Fick missfall i december.
Verkligen! Kan inte alla göra en snabbpresentation så vi vet vilka som är här inne? :)
Själv är jag 40 år, har fyra barn. Försökt med femman sen aug -17. Fick missfall i december.
Tack! :) har du haft ÄL än?
Så tråkigt om det var ett MF :( Men i så fall är det ju en väldigt bra förklaring till varför din kropp beter sig lite annorlunda. Tycker det låter bra att ni kör på varannan dag :)
Jo men jag mår ganska bra. Lite trött och lite illamående, vilket jag brukar känna av vid äl och tempen steg ganska ordentligt idag. Så känner mig ganska positiv till att äl kommer ske denna månaden. Dock lite stressad över att vi bara fick till det två gånger då vi är mitt uppe i en flytt.
Ja, väldigt fascinerande och intressant :) Så sorgligt att man faktiskt inte får lära sig mer om kvinnans kropp i skolan.
Okej. Håller tummarna att du får ägglossning snart! Har NC satt ut någon dag?
Ja verkligen. Om inte annat så har man lärt sig väldigt mycket själv och kan föra den infon vidare till sina barn :)
Ja, vi fick till det två dagar och en dag innan äl så chanserna är väldigt goda :)
Ja, vi flyttar till en trea. Känns skönt att ha det avklarat :)
Haha, kan tänka mig det. Tog det lång tid innan ni flyttade till större ?
NC har nu satt ut min äl. En sådan lättnad att kroppen funkar igen :)
Haha, förstår jag verkligen. Hur gick flytten med en liten spädas ? Blev det jobbigare än vad en flytt ALLTID ;) är i vanliga fall ? Lägenheten som vi flyttar till nu är en mellanlandning innan vi hittar drömhuset.
Jag tror nu när jag tänker efter att min kropp har varit lite ur balans sedan jag fick mitt x i aug-17. Mina cykler har varit ovanligt långa och jag tror att min äl också blev påverkad av det.
Yey!!! Tog precis ett LH-test utan något hopp alls, men efter tio dagar med svaga streck var det äntligen starkt!! Så himla skönt!
BIM mars:
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder
2/3 carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun, Liten 2018, Jeex
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss, Joannaq
4/3 Sofiaaaaaa, Theresu
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa
6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, XAHHA92
7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
17/3 - YaseminL
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
------------------------------------------
Vi som fått +
Men jösses vad jag stavar som en kratta :O
Ja, det är klart. Man kan ju aldrig veta hur man ska må efteråt och risken finns väl att allt blir lite dimmigt :) Men låter ju helt underbart att vara färdig och hittat det man vill bo i och kunna lägga tid på bebisverkstan istället :)
Precis, fick ta bort höger äggledare och tror absolut att det har påverkat mer än vad jag trodde. Nu när jag kollar tillbaka på mina cykler innan mitt X och då ligger dem på 28 dagar. Och nu från sep-jan har dem legat på runt 32-36. Och nu är den tillbaka på 28 dagar igen om den håller sig till planen ;)
Såg att du fick ett starkt test. så roligt :) När har du bim i så fall ?