BIM MARS 2018
Hej igen..
Endast en liten höjning från igår. Tror ni äl har uteblivit?
Positivt äl-test med clearblue digital. Fast gubbe.
Hej igen..
Endast en liten höjning från igår. Tror ni äl har uteblivit?
Positivt äl-test med clearblue digital. Fast gubbe.
Fick min högsta temp någonsim på NC idag (äl+7). Usch va jag hoppas denna gång, borde tagga ner! Nu tar jag paus med tempandet till BIM 5/3 eller 6/3
Oj vad många som plussat! Grattis! Hur ska man orka vänta till 6/3??
Plussade BIM-3, blöder nu på BIM :( och har jätteont... Så mest troligt tidigt missfall här :'(
Nu närmar det sig för mig och jag börjar bli riktigt nervös! Bim på tisdag och brösten ömmar fortfarande. Det brukar avta ca 2 dagar före mens så är hela tiden så nervös att det ska försvinna! Fick vattniga flytningar idag då jag vakna men samtidigt kändes tappen mera öppen än tidigare så det gör att hoppet lite försvinner (brukar ha rätt tjocka flytningar före mens). Är bortrest och har inte tempmätarn med så vet inte om min temp sjunker.
Idag kom min mens, blir så ledsen ;( vill så gärna men vet inte om jag orkar med flera besvikelser. Det här var vårt 6. försök
Någon som vill ge mig lite hopp och ork att blicka framåt... För hur många av er har det lyckats utan hjälp på försök 7-12??
Det tog 8-9 försök innan jag blev gravid med dottern. Trodde det var något fel på mig men plötsligt tog det sig! :) nu är hon 2 år.
Jag plussade denna månaden på försök nr 8! :)
Min cykel är i snitt 32 dagar och jag är 29. Körde med ägglossningstester och nu sista månaden med tempning.
Förstår det... man blir ju orolig när månaderna går och inget händer. Precis innan jag plussade 2015 så hade jag jättelånga cyklar, upp emot 50 dagar så det var jätte jobbigt och skulle precis söka hjölp för det när jag blev gravid. Nu efter dottern har dom blivit mer normala och ligger runt 30 dagar. Går in i vecka 6 i morgon :) har du koll på om du har äl?
Det var som...! Trodde jag verkligen inte. ÄL+10, starkt ju! Eller??
Nu va de äntligen även min tur! :D
Så otroligt lycklig!
Tack så mycket! :D
Ja de har känts som en evighet iaf... Vi har försökt i 10 månader så plusset var väldigt välkommet nu! :)
Tack så mycket! :DTack så himla mycket! :DJag förstår dig, väntan är otroligt jobbig :/ Men ditt pluss kommer också ska du se! Håller tummarna för dig! :) Ja precis, blir 23år i juli :)
Tack! :) Ja de är inte de lättaste att håll sig ifrån testerna alla gånger... Försök hålla dig iaf! Du får gärna uppdatera hur de går sen :)