RD 6
Jag ruvar också på ett tredagars med åtta celler.. vet hur det känns. Man blir tokig ;P
Har noll symptom å det hade jag förra gången också å då vart det minus. Så har inga stora förhoppningar. Är på Ruvardag 10
Jag ruvar också på ett tredagars med åtta celler.. vet hur det känns. Man blir tokig ;P
Har noll symptom å det hade jag förra gången också å då vart det minus. Så har inga stora förhoppningar. Är på Ruvardag 10
När har du testdag? Jag ska testa 1/2.
Nej jag börjar också ge upp.... vi finck inga till frysen heller heller så det är bara påt igen...
Ja... jag har blivit sjukskriven det senaste så jag jobbar bara ett par timmar under testdagen.
Jag ska påmdop på söndagen. Vilket känns skit faktiskt så jag tänker att jag ska testa mån morgon. Vill kunna inbilla mig graviditet under dopet för att orka med...
Ärligt talat så förstår jag inte hur jag orkar. Tror faktiskt BARA att det handlar om att jag ruvar. Ett litet hopp finns. Hade jag varit någon annan stanna i processen tror jag inte jag hade pallat.
Sedan orkar jag ju heller inget annat. Tex jobba, promenera, ta initiativ så det krävs mycket för att uppbåda den energi som krävs att gå på dop.
Vart gör ni ivf? Vi är på Carlanderska i gbg