Vi som plussa i januari 2018
Hej!
Jag plussade 15/1, första barnet. Idag var jag på vul och fick se ett litet slående hjärta! Enligt storleken på fostret är jag i vecka 7+1. Är 31 och bor i Stockholm.
Hej!
Jag plussade 15/1, första barnet. Idag var jag på vul och fick se ett litet slående hjärta! Enligt storleken på fostret är jag i vecka 7+1. Är 31 och bor i Stockholm.
Hur mår ni allihopa? Själv är jag väldigt svullen om magen, molvärk i både rygg och mage, ömma bröst som iofs varierar lite från dag till dag. Illamåendet ligger där i bakgrunden men är inte så farligt om jag bara ser till att äta något varannan timme ungefär. Har spytt två gånger hittills bara. Hoppas det håller sig så!
Är det någon mer än jag som har helt olidiligt ont i ryggen? Jag har ont från det att jag vaknar tills att jag går och lägger mig. Det enda som hjälper är att ligga på rygg med benen i 90 grader mot en stol eller liknande. Det kan väl inte vara förlossningsberättelse redan? Smärtan lixom strålar ner i skinkorna också, skitjobbigt! Mår nästan illa för att det gör så ont...