Anonym (Va) skrev 2018-01-25 18:43:15 följande:
Men är du dum eller? För det första hon var ensam hemma med ett litet barn. Åh du tycker att lite hallucinationer är inga problem? Gå och sov bort det medan barnet går klara sig själv. Toppen! Det hade gjort henne olämplig som mamma, att ringa efter hjälp var däremot ett bättre beslut.
Dessutom har man aldrig provat droger eller har nån större kunskap om dem, så kan en hallucination skrämma skiten ur en och det är verkligen inte bara att sova bort det.
Nej, jag är inte dum. Jag vet att om du tar amfetamin eller ecstasy eller vad det nu var, återhämtar dig och mår bra nästa dag, så dör du inte för att du tar en tramadol 24 timmar senare. Jag skulle aldrig åka in till akuten och riskera att dra på mig en orosanmälan i det läget. Var var barnet när hon åkte in till akuten? Antagligen med en annan person. Jag skulle be den personen att komma över, förklara situationen och sen gå och lägga mig. Om barnet redan sov när jag tog tramadolen (hon skrev att det var kväll) så skulle jag helt enkelt gå och lägga mig.