Inlägg från: QueenIsis82 |Visa alla inlägg
  • QueenIsis82

En festkväll slutade med en orosanmälan.. snälla hjälp!!!!

"hamnade i rätt dåligt sällskap och kvällen slutade med att jag fick i mig olämpliga tabletter."

Om mannen missbrukat (missbrukar?) så känns det som att det ska till en viss typ av tjej att skaffa barn med honom. Undrar vad TS är för typ av person om nån annan får beskriva henne, mer objektivt än i trådstarten här.

Misstag kan man göra. Men vi är många som går igenom hela livet utan att hamna i fel sällskap och få i oss tabletter. Man "råkar" inte göra sånt särskilt ofta. Säger väl inte att det inte kan hända - finns de som överlevt att störta med flygplan också - men just saying... Är skeptisk mot om TS verkligen är så mycket mer lämplig än mannen. Utifrån hur hon skriver om honom och flickvännen m.m.

Och känns som att om man verkligen bara fått i sig nästan av misstag, så måste man ju fatta att man är mer lämplig än en som missbrukat regelbundet! Förstår man inte det, eller fortfarande oroar sig såhär mycket för att mannen ska göra det svårt för en, har man kanske inte rent vatten själv... Eller så är inte mannen så hemsk som du försöker intala dig och du vet det inners inne.

Nå jag lär aldrig få veta, eftersom det bara är en version vi får här.
  • QueenIsis82
    Anonym (Förkrossad) skrev 2018-01-25 11:04:18 följande:

Du menar att en människa inte kan begå misstag?

Svårt med läsförståelsen kanske. Drömmer Som jag skrev:
    QueenIsis82 skrev 2018-01-25 08:45:22 följande:
    Misstag kan man göra. 
    Så nej det menade jag uppenbarligen inte.

Om du visste hälften så hade du inte valt att skriva på de sättet som du gör.

Jag kan bara utgå från den information en trådstartare väljer att dela med sig av.

Jag bad specifikt om att inte få dessa kommentarer, så tack för din åsikt men den behövs verkligen inte just nu..

Varsågod. 

Du bad att vi skulle hålla starka hatkänslor för oss själva. Jag känner inget hat.

Svar på tråden En festkväll slutade med en orosanmälan.. snälla hjälp!!!!