• paam

BF oktober 2018

FACEBOOKGRUPPEN - Ni kan även skicka privat meddelande & skriva er mejladress som ni har kopplat till Facebook så kan jag lägga till er i gruppen på så sätt - då får ni ett mejl med en länk att gå in på & på så sätt är ni medlemmar.

• paam
    Anonym (Syskon) skrev 2018-04-07 22:57:30 följande:

Syns det för andra i ens nätverk att man har gått med?

Nej det gör det inte, den är helt hemlig :) däremot kan du ju ha gemensamma vänner i gruppen, alla medlemmar ser varandra
  • paam
    November83 skrev 2018-04-07 23:23:29 följande:

Jag vill va med :)

Jennie1987 skrev 2018-04-08 05:28:41 följande:

Jag är gärna med i Facebookgruppen ?

Skicka er mejl som du har kopplad till Facebook i pm här till mig :) eller kontakta ?familjenl? här på FL :)
  • paam

Vill bara påminna alla som skrivit och velat vara med i facebookgruppen att kolla er mejl som ni har kopplat till Facebook, för det är på mejlen ni får en inbjudan! :)

Och självklart vill vi ha fler medlemmar! Så häng med i vår facebookgrupp! Den är helt hemlig & därför icke sökbar på Fb, därav att vi behöver er mejladress för att bjuda in! :)

• paam
    ElinLailaBirgitta skrev 2018-04-13 11:09:21 följande:

Jag vill gärna gå med i gruppen! Är beräknad 1 oktober. Men jag hittar inte gruppen på Facebook. 

Den är hemlig så den går inte att söka på. Skriv din mejladress som du har kopplad till Fb till mig i ett privat meddelande här på familjeliv så skickar jag en inbjudan
  • paam
    dlindvall skrev 2018-04-18 20:39:40 följande:

Hej! Även jag vill vara med, har bf 8/10. Barn nummer 3 :)

JosefinJ89 skrev 2018-04-18 17:01:58 följande:

Hejsan, hoppar in i tråden då jag också har bf i oktober, lägg gärna till mig i Facebook gruppen (Josefin Johansson, Mellerud har en bröllopsbild som profilbild). Jag är 28år. Är andra barnet jag är gravid med, har en tös på tre år. Gift och bor på landet

Skicka eran mejl på ett meddelande så kan jag bjuda in er! :)
  • paam

Vi har rul 17/5 och kommer ta reda på kön :)

Vi båda tror det är en pojk som ligger här inne! ^^

Jag känner bebis (dock oregelbundet) och har gjort det någon vecka eller så, fick även en spark på handen för en kväll sedan :)

Är i v 17 (16+4)

• paam
    Aschi skrev 2018-05-02 21:15:14 följande:

Jag går gärna med! :D

Skicka pm med din mejl till mig :)
    Emzilemsi skrev 2018-05-02 21:48:17 följande:

Vill gärna gå med i FB-gruppen :)

Skicka pm med din mejl till mig :)
  • paam

FACEBOOKGRUPP - FÖRTYDLIGANDE!!!

Nu är det som såhär att nu är det två oktober grupper som cirkulerar i denna tråden.

En som Sarni har ?oktobermammor? & en som Jag & familjenl har ?bf oktober 2018?

Båda är hemliga & man måste skicka sin mejladress man har kopplad till Facebook för att bli inbjuden då de är icke sökbara.

• paam
    Emmsq skrev 2018-05-15 23:27:47 följande:

Finns det någon Facebook grupp man kan få komma med i? Saknar det så

Skriv medddlande till mig med din mejl så bjuder jag in dig! :)
  • paam

Var på rul idag, vi får en pojke & han är frisk!

Har moderkakan i bakvägg så det är därför jag känner honom så väl när han rör sig! <3

• paam
    Anonym (J) skrev 2018-05-17 23:06:02 följande:

Lyllosar ni är som har moderkakan i bakvägg!! ;) Grattis till era små pojkbebisar!! Hur blev det med BF-datumet? Samma, eller? :D

Japp samma BF datum som sattes vid kub :) 11/10 :)
  • paam

Vår lägenhet är en bastu och på jobbet är vi ute hela tiden, så jag håller på att avlida.. det är sjukt jobbigt faktiskt plus Att jag har foglossning och massa sammandragningar. Är i v 22 nu & längtar till semestern, sen förhoppningsvis får jag gå hem.

• paam
    Stellafiona skrev 2018-06-08 09:36:56 följande:

Hej hej alla blivande oktober mammor :) väntar mitt andra barn med bf 21 oktober och vill gå med i gruppen.. men vet inte om jag bara är dum eller trög med lyckas inte lista ut hur man gör ????

Skicka meddelande till mig här på fl med din mejl så bjuder jag in dig :)
Svar på tråden BF oktober 2018