Gravid Bf September 2018
Bor i Hässelby villastad och väntar mitt fjärde barn. Vill gärna ha kontakt med personer med Bf 2018. ????
Bor i Hässelby villastad och väntar mitt fjärde barn. Vill gärna ha kontakt med personer med Bf 2018. ????
Hej, jag hoppas också in här!
Min man och jag väntar vårt första barn, plussade igår, är i v. 5 och beräknat BF är 30/9 2018. Kommer imorgon flytta till vårt hus i Spånga.
Vi har försökt skaffa barn i 4 år, och förra året blev vi accepterade för IVF. Genomförde vårt första IVF försök i november 2017, som tyvärr misslyckades. Valde då att ta en paus till i vår med nästa IVF försök, för att vi skulle flytta till hus och jag ville komma i ordning först - då jag mådde så hemskt av alla hormoner.
Men nu, under pausen, har vi lyckats bli spontant gravida tillsammans. Det är helt fantastiskt och vi är så lyckliga! Hoppas att ni alla andra mår bra :)
Finns en annan tråd med BF september där en tjej kan lägga till en i en anonym Facebook-grupp för BF sep 18 kolla gärna om ni är intresserade ????
Hej Julia heter jag! Plussade för 2 dagar sen så här blir de förhoppningsvis ett sent september barn ????
Hej ! Jag plussade igår !!! Enlig sista mens och gravid app så är jag 5+2
Grattis till er alla ! Hur mår ni vad har ni för syntom jag mår bara lite illa på kvällar sen är det bara ömma bröstvårtor och magen känns uppblåst på dagar inte på morgon !
Jag hittar inte den tråden, kan du länka möjligtvis? Skulle gårna vilja gå med! :)
Hej, jag hoppas också in här!
Min man och jag väntar vårt första barn, plussade igår, är i v. 5 och beräknat BF är 30/9 2018. Kommer imorgon flytta till vårt hus i Spånga.
Vi har försökt skaffa barn i 4 år, och förra året blev vi accepterade för IVF. Genomförde vårt första IVF försök i november 2017, som tyvärr misslyckades. Valde då att ta en paus till i vår med nästa IVF försök, för att vi skulle flytta till hus och jag ville komma i ordning först - då jag mådde så hemskt av alla hormoner.
Men nu, under pausen, har vi lyckats bli spontant gravida tillsammans. Det är helt fantastiskt och vi är så lyckliga! Hoppas att ni alla andra mår bra :)
Jag plussade 1/1 så i början av september är vi beräknade att få bebis! Helt otroligt efter 1,5 års försökande, bättre start på 2018 kunde vi inte få :) ska få göra vul på måndag! Kul att följa er alla.
Fick Reda igår att jag är gravid. Är så glad, Hoppas att alla som vill verkligen får chansen att bli mamma! Har en flicka sedan tidigare som är 5 år.????????
Jag plussade 1/1 så i början av september är vi beräknade att få bebis! Helt otroligt efter 1,5 års försökande, bättre start på 2018 kunde vi inte få :) ska få göra vul på måndag! Kul att följa er alla.
hej jag är snart 34 och är gravid vecka 7
hej duda heter jag och är 33 år är gravid vecka 7 der blir sektebar barn
Jag har BF i september med första barnet!
Bor i Hägersten ????
Hello! Jag har BF med andra barnet 10 september.
Första pojken är 5 år och har längtat i flera år efter en lillasyster.
Och tro det eller ej, men jag Känner på mig att jag väntar en flicka denna gång :)
Nån annan som ?känner på sig? redan nu vad det blir?
Har varit på ett VUL i vecka 8, ska på mitt andra nästa vecka vid inskrivningen. Älskar att få se och få bekräftat att det faktiskt är nått där inne :))
Hello! Jag har BF med andra barnet 10 september.
Första pojken är 5 år och har längtat i flera år efter en lillasyster.
Och tro det eller ej, men jag Känner på mig att jag väntar en flicka denna gång :)
Nån annan som ?känner på sig? redan nu vad det blir?
Har varit på ett VUL i vecka 8, ska på mitt andra nästa vecka vid inskrivningen. Älskar att få se och få bekräftat att det faktiskt är nått där inne :))
Känner precis så, älskar att få det bekräftat att det faktist finns något där.
Jag har BF den 10/9 eller 11/9
Vi har två pojkar i livet, en pojke i himlen och jag hoppas att vi ska få äran att få behålla det här barnet och det är klart att det vore kul att få en tjej. Men känslan säger mig att det är en kille. =) Vi har försökt i två år för att lyckas, så nu är vi extra nervösa.
Jag har inskrivning idag, och vul.
Känner precis så, älskar att få det bekräftat att det faktist finns något där.
Jag har BF den 10/9 eller 11/9
Vi har två pojkar i livet, en pojke i himlen och jag hoppas att vi ska få äran att få behålla det här barnet och det är klart att det vore kul att få en tjej. Men känslan säger mig att det är en kille. =) Vi har försökt i två år för att lyckas, så nu är vi extra nervösa.
Jag har inskrivning idag, och vul.
Hej!
Får jag vara med? Gravid med nr 3, en riktig "hoppsan". Bor i Vällingby med min man och våra 2 pojkar.
Bf 30/9.
Finns en grupp till med bf september 2018