Gravid Bf September 2018
Bor i Hässelby villastad och väntar mitt fjärde barn. Vill gärna ha kontakt med personer med Bf 2018. ????
Bor i Hässelby villastad och väntar mitt fjärde barn. Vill gärna ha kontakt med personer med Bf 2018. ????
Är beräknad till augusti :) går snart in i v.12
Mina symptom är känsliga bröst som dock börjar avta lite nu (bröstvårtorna har förövrigt blivit lite större och längre :p), extrem trötthet, humörsvängningar, super törstig och kissnödig hela tiden typ.. Har klarat mig helt ifrån illamåendet, vilket jag är jädrigt glad över! ;p
Hej!
Jag hoppar in här, bf i september är i vecka 7+1 idag väntar mitt 4.e barn men jag har två i livet.
Bor norr om stockholm.
Mår illa om dagarna, öm om bröstvårtorna men inte mer än så.
Hoppas på att få se ett friskt litet pyre på det tidiga ultraljudet imorgon..är sååå nervös.
Jag väntar mitt andra barn som är beräknad att komma den 30:e september , och har sen tidigare förhållande en son på 6 år :) bor i Norrtälje
Hej alla, jag plussade i morse. Har svårt att förstå det. Försökte i fem år och gjorde ivf som resulterade i min dotter som nu är ett år och två månader.
I morse gjorde jag ett test som visade positivt. Har extremt svårt att ta in det men på ett sätt så tror jag ändå att det är sant.
Hade lite färgade flytningar första veckan med dottern och verkar ha samma nu så är rädd att lilla fröt inte stannar. Ska testa mig imorgon igen tänkte jag.
Enl mvc som jag ringde till så blir det bebis i slutet av september.
Finns en annan tråd med BF september där en tjej kan lägga till en i en anonym Facebook-grupp för BF sep 18 kolla gärna om ni är intresserade ????
Hej alla!
Plussade igår och väntar nu då förmodligen mitt första barn. Är väldigt förvirrad och vet inte vart jag ska vända mig. Vad är det för skillnad på barnmorskemottagningen och mördarvårdcentralen? Vilken är det jag ska vända mig till? :)
Hej, jag hoppas också in här!
Min man och jag väntar vårt första barn, plussade igår, är i v. 5 och beräknat BF är 30/9 2018. Kommer imorgon flytta till vårt hus i Spånga.
Vi har försökt skaffa barn i 4 år, och förra året blev vi accepterade för IVF. Genomförde vårt första IVF försök i november 2017, som tyvärr misslyckades. Valde då att ta en paus till i vår med nästa IVF försök, för att vi skulle flytta till hus och jag ville komma i ordning först - då jag mådde så hemskt av alla hormoner.
Men nu, under pausen, har vi lyckats bli spontant gravida tillsammans. Det är helt fantastiskt och vi är så lyckliga! Hoppas att ni alla andra mår bra :)
Vad roligt - grattis!!
Jag bor också i hus i Spånga.:)
Hoppas vi får gå med våra vagnar där sedan!:)
Vad roligt - grattis!!
Jag bor också i hus i Spånga.:)
Hoppas vi får gå med våra vagnar där sedan!:)