• Ebos

Hjälp mig förstå denna killen!

Hej!

Jag har dejtat en sån kille nyligen, i samma ålder och som det låter med samma charm. Han var dock inte svensk utan Dansk.

Kan säga att det inte slutade så bra!

Tycker det låter jättebra, ingen svartsjuka och mycket frihet. Jag visste dock aldrig vad han gjorde när vi inte var tillsammans, han sa att han ingen heller hade stort behov av att höras när vi inte var med varandra. Förstod senare att det var för att han hade fullt upp med att höras med andra.

Vi höll på i 1,5 år, kan säga att det aldrig blev bättre. Utan samma, under hela tiden. Vilket är ganska frustrerande när man försöker få till något seriöst.

Min älskade också sitt jobb, sin familj. Använde ofta ordet "familj" men i efterhand betydde det mer " andra tjejer.

Det jag vill säga är bara, var försiktig. Om det verkar för bra, så är det troligtvis också det

• Ebos

Jo, jag gjorde ju det. Men han var grymt bra på att ljuga, nästan Nobelpriset på det! Så det slutade med att jag kände mig dum för att jag ens tog upp det. Hittade grejer lite överallt, men han sa att det var hans syrras osv. Dumt att ens köpa det, såhär i efterhand. Men ibland ser man det man vill se.

Hittade också ett hårstrå som inte var mitt i hans ärm, med det slog han ifrån sig omgående och sa att han precis åkt tunnelbana osv. Massa lögner.

Jag tror att det som kan vara värt att tänka på, om ni fortfarande ses är om det utvecklas.

Jag tänkte alltid" hur kan han inte vilja ha mer av detta"?! Men han vilken också bara ses två dagar i veckan. Och han ville, men med andra tjejer.

När man kommer på det själv, så vill man ju inget annat än dö:)! Känslan av hur dum man har varit är abnorm!

• Ebos

Tänkte på en annan sak också, och det är hur mycket han involverar dig i sitt övriga liv. Dvs går ni på fester tillsammans, träffar du hans vänner/familj osv?

Men det viktigaste är väl, vad säger din magkänsla? Lita på den, den har inte fel:)!

Svar på tråden Hjälp mig förstå denna killen!