LLW skrev 2019-05-06 14:59:29 följande:
Det gick!! Nu är jag ruvare igen. Hoppas så innerligt att det är tredje gången gillt nu. Tack för hållna tummar <3
Dock under återföringen verkade läkaren lite osäker, vilket aldrig är kul. ?Oj? utbrast hon när hon skulle kolla med ultraljudet vart embryot hamnat. Va?!?! Om det är något man inte vill höra när man ligger där i stolen med benen i vädret så är det OJ. Verkar som det hamnade rätt ändå men känns ju inte så förtroendeingivande.
Fick testdag 20/5 men mensen är beräknad den 13/5, alltså om en vecka. Så nu är det den ljuva ruvartiden igen.
Ååh jävla skit att det krockar med resan!! Precis samma som för oss i vintras, och sen var det julstängt så det blev sån jävla lång väntan. Kan säga att jag i efterhand var glad att vi åkte, även om det kändes piss innan. Men vi behövde verkligen den tiden för oss själva. Bestämde att vi inte skulle prata/tänka på barnlösheten alls under resan och vi höll det riktigt bra. Men jag förstår dig, verkligen. Skulle ni kunna avboka om ni vill eller är det kört?
Aj den är inte rolig att höra!! Va klantigt av dom!! Men va skönt att den klarade upptining. Nu jävlar är det er tur. Jag börjar bli sugen på ivf igen. Eller sugen o sugen helst vill ja bara bli gravid utan ivf haha. Men man har liksom lärt sig att det är utvägen (förhoppningsvis). Jag håller alla tummar o tår och kommer hoppas för dig nu