Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Ni ska veta att jag läser tråden nästan dagligen och är så glad att jag kan få följa er resa. Ni är riktiga kämpar allihopa! <3
Kämpa på och ge aldrig upp hoppet
Ni ska veta att jag läser tråden nästan dagligen och är så glad att jag kan få följa er resa. Ni är riktiga kämpar allihopa! <3
Kämpa på och ge aldrig upp hoppet
Nu ruvar jag också!!! <3
Återförde ett 4-celligt embryo i eftermiddags och nu är det bara att vänta och hoppas.
Det känns helt overkligt <333
Rd7. Känner inget! Mina bröst är inte ens svullna längre. Tjuvtestade idag o totalblankt såklart. Är ju 2 dagars de satt in. Men känner mig sjukt ogravid. Hade du symptom? När testade du plus?
Jag fick tillbaka ett 5 dagars, testade positivt på ruvardag 6. Väääääldigt svagt dock.
Att du inte känner nått behöver inte betyda att det inte lyckats:) vänta några dagar å testa igen, helst till testdag men vet att det är svårt!
Nej jag hade inga symtom alls direkt. Var efter jag plussade som det kom symtom :)
Suger med negativt test :( hoppas det inte är kört än! Men fick ni några till frysen annars? Håller tummarna för er.
Ska till ny läkare i december... Men kommer antagligen bara säga att vi får vänta tills det gått två år. Bra gjort att boka en resa! Men hoppas ni lyckas snart ändå! Vet ni hur lång tid det dröjer innan ni kan sätta in ett fryst om detta försök inte lyckades? Kram!
Klarar du dig från å tjuvtesta ? När är din testdag?? Håller såååå tummarna för dig å är.här inne å kollar varje dag!
Usch vad jobbigt, kan tänka mig att förhoppningarna är ganska höga när man gör ivf och allt och så blir det inget :'( allt går så långsamt med barnlöshet och man undrar varför just JAG.
Jag tror de räknar när vi började igen efter utomkvedshavandeskapet och jag opererades i juni och blev tillsagda att vänta en mens så i juli egentligen... Så typiskt att det är mitt i sommaren när det är stängt. Antar vi får vänta till augusti eller september 2019 isf. Hoppas att läkaren vi ska träffa säger annat haha men hur stor är chansen liksom :(
Mens på gång (o ja, det är mens inget annat). Första försöket med ivf åt helvete. Tjutit hela morgonen tills nu. Livet ÄR orättvist