Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Hur har det gått för dej <3 tänkt på dig!
Hur har det gått för dej <3 tänkt på dig!
Okej är det redan satt datum för det ? Jag fick ju tillbaka ett 5 dagars för dom växte så pass bra.
Jag hade också ett jätteont äggplock... inte kul :( men jättebra kämpat! Vila nu resten av dagen!
<3 Omg hur gick det???? Jag har äggplock på fredag, var på sista vaginala UL idag. Också jättenervös....
Ruvare nu!! 6 av 10 befruktade som har fortsatt dela sig jättebra. Ett litet ligger i mig nu :D Fyfan va sjukt detta är
Åååh!! Håller tummarna för dig nu!! <3
Grattis Joosen! Har gjort din resa så jag vet i vilket lyckorus du befinner dig i. Njut av varje stund, jag gick som på moln! Berätta hur det går framöver ????
Åh va roligt <3 Hoppas att det tar sig nu lilla fröet!
Åhhhhhh grattis <3 <3 <3 kan tänka mig hur sjukt det måste kännas! Hur var insättningen? Har inte hört så mycket om hur det känns med dem utan bara skräckhistorier om plock.... Jag uppdaterar efter mitt plock imorgon bitti!
Precis samma för mig! Ökade dosen sista dagarna från 137.5 till 150.
Plocket gick bra, skönt att bli sövd men man har ju ändå ont efteråt. Hemma i soffan nu och vilar med värmekudden på magen :)
Vi fick ut 5 ägg, blev väldigt besviken först. Kändes så tungt att ha gått igenom allt det här för bara 5 ynka ägg. Läkaren blev väldigt förvånad när hon såg att jag blev ledsen för resultatet, och försökte trösta med att det är kvalitet före kvantitet som spelar roll. Lugnade lite men känns fortfarande lite tråkigt. De ringer imorgon om inga blir befruktade, annars är det återföring på lördag!
Är du nervös inför plocket?
Precis samma för mig! Ökade dosen sista dagarna från 137.5 till 150.
Plocket gick bra, skönt att bli sövd men man har ju ändå ont efteråt. Hemma i soffan nu och vilar med värmekudden på magen :)
Vi fick ut 5 ägg, blev väldigt besviken först. Kändes så tungt att ha gått igenom allt det här för bara 5 ynka ägg. Läkaren blev väldigt förvånad när hon såg att jag blev ledsen för resultatet, och försökte trösta med att det är kvalitet före kvantitet som spelar roll. Lugnade lite men känns fortfarande lite tråkigt. De ringer imorgon om inga blir befruktade, annars är det återföring på lördag!
Är du nervös inför plocket?