Vi som försökt med första barnet ca 1 år
När jag väl blev gravid hade jag exakt samma känsla som alla andra månader innan bim (alla 23 tidigare månader vi försökt). Ge inte upp hoppet även om allt känns som vanligt :)
När jag väl blev gravid hade jag exakt samma känsla som alla andra månader innan bim (alla 23 tidigare månader vi försökt). Ge inte upp hoppet även om allt känns som vanligt :)
Allt kändes precis som vanligt fram till beräknad mens. Precis som alla andra månader när jag sedan fått mens. Aldrig kännt ngt i brösten och inte heller nu. Molvärken började dagen innan beräknad mens som den brukar men mensen kom sen aldrig.
Håller alla tummar och tår för er <3
Här börjar små menskänningar infinna sig ikväll. Lovar att det är mensen oxå. Urs orkar inte
Hur går de kom den tråkiga *skiten ? HOPPAS den inte kom för dig .
Okej tjejer pos på ägglossningtesten nu både vanliga stickor o clear blue digital glad smile. Så båda är pos. Då är frågan eftersom vi alltid kört på pos dagen och de aldrig hänt nått kanske vi ska börja köra imon och i över morgon ? Eller va säger ni tänker jag helt fel.
Samma här lite dumt när man tänker efter . Ska pröva detta denna gång, hoppas det funkar. Men förväntningarna är ju inte direkt göra.
Pga prestationsångest hos min man så går de inte så många dagar i rad för oss tyvärr. Men bra jobbat ! :)
Exakt! Jobbigt det här för männen också medans vi kan köra på utan problem flera dagar.
Min sambo har inte problem med prestationsångest däremot är han sååå tröööött hela tiden... vi hade sex i måndags senast och jag tycker vi borde ha idag med eftersom jag inte vet när äl var/blir denna gång... men det blir inte så. Känner mig jättebesviken och som att chansen försvann...
Vaknade 12 ?inatt? o hade sån jävla mensvärk men ingen mens kom. Hela dagen idag ingen mens. Däremot typ ingen mensvärk heller. Mina bröst ömmar inte så mkt löngre så mensen kommer med stor sannolikhet imorn.