LillaAw skrev 2018-01-23 14:57:50 följande:
Åh förstår hur du känner. Jobbar på bvc så vaccinerar och träffar nyfödda varje dag. När de klagar över tuffa nätter eller att det är tråkigt att amma vill jag egentligen bara skrika men är såklart väldigt stöttande till de känslorna mammorna har. Är tufft ibland :/
Åh tufft! :/ Jag gör inte detta varje dag och det är skönt. Men å andra sidan gillar jag ju bebisar, annars hade jag inte jobbat med det jag gör. Så det är dubbla känslor.
Jooosen skrev 2018-01-23 20:11:36 följande:
Beställde clearblue ältest precis nu trots att ja skulle skita i det denna månad tänkte jag.. Jaja! Blir så dyrt hehe. Har haft stickor sista tiden men är ju så svåra o tolka... kör ni äl test? Vet ju att många av er tempar!
Jag använder ältest varje månad bara för att jag vill vara helt säker på när det var... Men köper testlagret oftast, lite billigare :)
inez898 skrev 2018-01-23 20:26:00 följande:
Alltså TACK tjejer för era fina svar igår om hur allt detta känns!! Var så less på allt igår, gick in och kollade här innan jag skulle sova och det kändes så himla skönt att läsa så fina förstående svar från er som går igenom samma sak! <3
Känner också igen mig i det ni skriver om att man ofta är lite "frånvarande" och tänker väldigt mycket på detta. Även att alla besvikelser, längtan och oron över att det inte ska gå gör att man inte är lika glad som person längre. Hoppas verkligen att det vänder snart för oss!!
Men tack själv för att du är här själv och skriver! Det är så tröstande att läsa att andra upplever exakt samma saker.