Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Tack för ditt svar angående skrapningen! Vilken dag i cykeln gjorde du den? Jag tror vi kommer testa, men är lite osäker på om/vad det kostar.. det borde ju kosta men läkaren sa ingenting om det när vi pratade. Bara att vi ska testa det nästa gång. Får se vad dom säger.
Hur mår du nu? Klarade sig det första dom tinade? Ruvardag 5 idag, har du tänkt testa denna gång eller väntar du? Hoppas så mycket att det tar sig den här gången, snacka om att ni förtjänar det! <3
Ja det första klarade sig så två kvar i frysen. Fick se embryot på en skärm i realtid och det såg inte ut som en blastocyst riktigt men de sa att den höll på att "pumpa" och expandera... Hade nog velat att den gjort färdigt det innan återföring men men. Mår som vanligt, tror jag tänker på det mer eller mindre ju mer jag tappat hoppet. Förra gången testade jag senare än vanligt, rd 10. Har ingen plan för testandet... Vet att det kommer börja kännas att jag vill testa runt bim men då är det mitt i nästa jobbvecka också, haha. Kanske borde göra det på söndag som är rd 8 men har inte beställt test eller nånting så. Gud jag vet verkligen inte.
Läser din blogg så såg att du blivit sjukskriven några veckor <3 förstår att du verkligen är i kris nu...