Vi som försökt med första barnet ca 1 år
[quote=78830814][quote-nick]Långväntanefterdig skrev 2018-06-26 09:12:34 följande:[/quote-nick][/quote]
Ruvardag 6 och jag ser ett PLUS!!!
[quote=78830814][quote-nick]Långväntanefterdig skrev 2018-06-26 09:12:34 följande:[/quote-nick][/quote]
Ruvardag 6 och jag ser ett PLUS!!!
Orkar inte vänta mer nu.. BIM - 3 imorgon. Tänker ta ett test. Vet ju att det är negativt men vill döda sista droppen av hopp man håller kvar i. Bara jobbigt.. usch vad trött jag är på den här jävla sitsen vi är i. FAN känner jag just nu.
Bim +2. Ingen mens. Mina bröst slutade ömma för flera dar sen. Så mensen borde kommit nu. Tror på utebliven äl. Vågar inte testa... men kanske gör d när ja kommer hem. Är bombsäker på icke plus dock
OBS, ägglossningstest!
Är på bim-2 eller -3, tog ett äl test för hade inga graviditetstest kvar hemma! Detta är taget mitt på dagen, alltså inte morgonurin. Fick ju svaga streck i förra veckan på gravtest & sedan negativt igen.
Är det någon som vet varför äl-testet nästan ger fullt utslag? Har ju hört det här att positivt äl-test kan vara tecken på en graviditet. Har aldrig varit med om så här starkt strax innan bim..
Är det tecken på mens eller en graviditet? Fy fan för detta..
Kunde inte hålla mig!! Ett mirakel har skett!! 30 ägglossningar & 809 dagar!!