Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Känner igen det ni skriver om att få avsmak för hela grejen med ivf. Innan vi började kunde jag inte förstå varför andra inte bara körde på med försök efter försök, men nu har jag själv börjat känna att en paus kanske inte är det värsta som kan hända. Fy fan för att börja med sprutorna igen och att göra fler äggplock. Fy fan för ruvardagarna.
Vi har tre i frysen som väntar. Kör väl igång med dom när vi kan men en paus i sommar sen när/om vi misslyckas kanske är bra.
Är det någon av er som gjort misslyckat färskförsök med lutinus och som cykeln efter haft problem med ägglossningen? Min borde ha varit typ i måndags men jag får knappt utslag på testerna, bara svaga streck fem dagar i rad. Vill ju att den ska komma så jag får ett hum om när nästa mens kommer och då när vi kan göra FET.
Då har vi lite samma sak framför oss nu, några frysförsök.
Jag tror att jag fick ägglossning på cd 17 efter ivfen och jag hade använt lutinus då. Fick mens på rd 8. Jag fick utslag på test samt äl-känsla men det kom också lite blod vilket det inte brukar göra och jag har inte haft samma "symtom" efter äl som jag brukar ha, så det kanske inte var en RIKTIG ägglossning jag vet inte... Återstår att se på måndag eller tisdag om mensen kommer då.