Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Ni är sånna jäkla kämpar allihopa här!!!! Bara så ni vet!!!! Känner mig så försiktigt förhoppningsfull när jag idag går in i v 5 (4+0) , och jag önskar er alla det störta plus som går att få!!!!
Ni är sånna jäkla kämpar allihopa här!!!! Bara så ni vet!!!! Känner mig så försiktigt förhoppningsfull när jag idag går in i v 5 (4+0) , och jag önskar er alla det störta plus som går att få!!!!
Tack!! O vad underbart. Jag kommer aldrig ge upp!! Så är d bara. Hur mår du?
Så underbart det måste kännas! Det där andra strecket som man knappt kan föreställa sig hur det skulle kännas att se - det har ni nu flera stycken av! Så välförtjänt efter allt ni fått gå igenom!
Grattis <3
Kom in på min journal sen 2016 i samband med konisering. Läste precis att de skrivit att provet visar endocervikal slemhinna med kronisk
Cervicit. Vad innebär det? Låter ju inte bra?! Förstår om ni inte kan svara på detta men :(
Igår fick vi brev från Sahlgrenska, de kan inte uppfylla vårdgarantin så vi kommer att få hjälp av Nordic IVF i augusti!! Lyckan är total här - ett kliv framåt äntligen!
Saken är den att även jag fått samma svar av Sahlgrenska. Att man får söka sig till annat län.... Så vi blev sjukt chockade när detta brevet kom.
Har era 90 dagar gått snart för er remiss?
Ja jag håller med att det är dåligt att inte informera korrekt med tanke på hur dyrt det är att bekosta det själv..,
Får man fråga hur lång tid det tog från det att du kontaktade privat klinik tills det att ni fick första mötet för att påbörja IVF?
Jag är så förstörd efter den här resan. Har tagit 3, TREEEE graviditetstest idag & alla visar samma svaga streck. Är det spökstreck eller har min kropp mot förmodan lyckats få till en graviditet själv. Jag är så stressad att jag går sönder!
Min kropp har varit helt knasig den har cykeln då jag fått positivt på ägglossningstest två gånger. Första gången för 11 dagar sedan (hade även smärta då) & andra gången för 6 dagar sedan. Så vet inte ens när bim är, kan vara i helgen men kan också vara om en vecka. Har aldrig varit med om att min kropp gjort så här.
Ser ni vad jag ser? Som sagt, detta är mitt tredje test idag & alla har visat samma svaga streck.