Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Har du berättat för din sambo? Så jäkla glad för er skull!!!!
[quote=78830814][quote-nick]Långväntanefterdig skrev 2018-06-26 09:12:34 följande:[/quote-nick]
Pratade med min läkare idag på kliniken och ska nu påbörja ivf 2 med långt protokoll och nässpray om 3 veckor redan trots att kliniken har sommarstängt. Läkaren gav tom sitt mobilnummer om jag behövde fråga något under tiden jag tar sprayen som gör att jag hamnar i klimakteriet innan sprutstart. Så bra service och bemötande! Kan varmt rekommendera Carl von linnekliniken och läkare Jan där i Uppsala.
Hoppas det ska gå bättre den här gången! :)
Ruvardag 7
Plusset är lite starkare idag, följer utvecklingen med spänning. Vågar inte tro på det. Vågar inte fatta att det är sant.... väntar på cb veckoindikator test, borde komma imorgon.... då kanske jag känner mig lite lugnare om det visar pos....
Annars är biverkningarna som jag känner, större och ömma bröst, man ser tydligare ådror över dom. Jag har haft halsbränna hela dagen vilket jag aldrig annars har. Och det är en liten molande känsla i magtrakten som antingen beror på lutinus eller fröet...
Kära snälla frö, stanna hos mig <3
Kan fatta känslan av att detta händer typ inte en själv bara andra haha! Hoppas att plussat ökar fint o försök njuta (även fast man säkert nojar ihjäl sig) <3
Ja verkligen skönt. Har haft två överdeppiga dagar med två gravidbesked hos nära vänner. Orkar inte umgås med gravida just nu ens. Att vara på G igen gav mig lite hopp tillbaka. Är glad att ni fått plus, det känns bra med bekräftelse på att ivf faktiskt fungerar! Kram och lycka till framöver nu :)
Hur går det för dig? Har du gjort fler tester? Några symptom ännu? :))
Åh vad kul!! Är det så starkt på eftermiddagen är det ju riktigt bra! Har du haft BIM ännnu?
När meddelar man kliniken om att man lyckats? Och hur länge ska du ta lutinus? Haha många frågor men jag tycker att det är så fantastiskt att någon i en liknande sits som en själv har lyckats. Det inger välbehövligt hopp! <3