• Anonym (TS)

Ok att röka på?

Hej!

Jag har länge funderat på att anmäla en familj med två barn. Det vill jag göra pga pappan är hög som ett hus från morgon-kväll. Det ligger hasch (knark) överallt i hemmet. Barnen SER när pappan röker på och ibland gör han det dessutom under fläkten i köket. De tom planterar eget marijuana blad som barnen har ätit ifrån en gång.

Pappan har inte vårdnad om sina barn, men han bor där tillsmmmans med sin sambo och barnen. Enligt hans sambo så har hon sagt att han bor någon annanstans till soc, för att skydda honom! Hon röker också på ibland och gjorde det dagligen hon med innan barnen kom. Idag röker hon oftast när de lagt sig...

Jag ringde familjerätten och frågade hur de ser på den här frågan? De sa att föräldrarna inte skadar barnen, utan sig själva! Jag blev inte nöjd med svaret och vände mig till soc. Soc gav mig liknande svar. De sa Tom bara för att pappan inte har vårdnad så behöver det inte betyda att han inte får bo med dem.

Jag blir TOKIG! Har det här blivit normalt i Sverige?!!!

• Svar på tråden Ok att röka på?
  • Anonym (TS)
    Anonym (mamma2) skrev 2018-01-10 14:38:33 följande:

Låt polisen jobba med gruppvåldtäkter istället

Usch vad obehagligt om du är en mamma (utgår från nicknamet). Helt stört!
  • Anonym (TS)
    Anonym (Madde) skrev 2018-01-10 14:33:19 följande:

Under fläkten i köket är väl den bästa platsen eller hur menar du? Röken sugs ju bort då.

Röker man hasch dagligen så blir man inte "hög som ett hus" kan jag upplysa utan mest lite chill. Kan utan problem umgås med barn på ett bra sätt i ändå. Oj, nu tas väl mitt inlägg bort kan jag tro.

Du har ringt familjerätten samt soc och inte fått någon respons, jag tycker du ska lägga ner.

Oj oj oj Madde... hoppas att du inte har egna barn eller får några i framtiden! Kommer aldrig lägga ner. Barnen ska omhändertas! Vi är flera som samlat bevis! Uppdaterar dig såfort föräldrarna tagit sitt straff!
Svar på tråden Ok att röka på?